بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

خلاصه اشعار بنیامین بهادری

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ب.ظ

چشم هایم را روی هم می گذارم و «خاطره ها» را به یادم می آورم که چگونه با جمله ای« اگه یه وقت بغض می کنم» صدایی را شنیدم که از«لکنت» دوست داشتن به فریاد عاشق شدن، و دلهره ی رسیدن یا نرسیدن به نتیجه ی شگفت انگیز«دنیا مث تو نداره» و مرگی که تنها با ندیدن عشقش رخ می داد، رسید. این ماجرا ازمحال بودن عاشق شدن و خوش خیالی و انتظار یک ساله و ده ماهه و دو روزه به فریاد دوستت دارم رسید. اما دیگر نشانی و رد پایی پیدا نمی شد. خب دیگه حالا یه عاشق تنها و بی قایق راهی جز غرق شدن در رویاهایش نداشت. «آدم اهنی» عاشق شده بود و از قلبی می گفت که هیچ کس باورش نداشت و…..

مدتی گذاشت معروف شد ی معروف، اما این بار با تواضع تمام کار را شروع کردی.

شناسنامه” صدای گرمی که می خواند و از نبود زیبایی ای سخن می گفت که وجود داشت. پرسشی که پاسخ داشت،”کجای دنیای” می توان فلسفه ی دنیا دیگه مثل تو نداره را فهمید و حرف از “من و تنها” بودنی زد که در پی “عاشقی با تو”پدیدآمده است. “آهای تو” نمی دانم کدام “عشق آدم کش”، چه روزی، کجا و چگونه پیام “بیا عاشقم کن” را در گوشت زمزمه کرد که من در خواب بودم و رویاهایم را آب برد. “ای وای دلم ” طفلکی در بیداری خواب تو را می دید و “صدای قلب تو” را می شنید و با ضربان قلب تو آرام می گرفت که ناگهان خواب دیدم، تو را از دست می دم، گریه کردم تو می رفتی …… می دیدم. از خواب پریدم اما باز هم “من لعنتی” “خواب” تو را دیدم. ای وای من هنوز عاشق بودم با یه قلب تیکه پاره. “رفیقا می گن” بی خیال،درست می شه، ولش کن حالا، فراموشش کن حالا، دوستهای ِخوبین ها، اما نمی دانند که عشق تو پیچده تو جونم و برده امونم. می دانم یه روزی پیداتمی کنم و دورت می گردم. تا آن روز مثل “لیلی توی پاییز” با عشقت توی کوچه ها “پرسه” می زنم و “هفته به هفته” بدون اینکه تو کنارم باشی ،عطرت میان اتاقم ،عکس توی آینه، شال گردن خیس تو کنار “شومینه” قلب عاشقم را می فشارد. “تموم شد”برو، نه نه، بیا. بیا و دستامو بگیر، عشق من بیا تو هم با من بمیر تا ….

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳

نظرات  (۳۲)

خیلی ممنون..!!!
پاسخ:
ما باید از شما ممنون باشیم به خاطر ارسال چنین مطالبی.
خیلی غصه م گرفت با تمام وجودم تسلیت میگم
فقط می تونم بگم خدایش بیامرزد......

خیلی قشنگ گفته

افرین

تسلیت میگم به بنیامین عزیز

...

هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم...


خدا بیامرزدش


و صبر بده به بنیامین عزیز

دختر زیاده بابا.نسیم همچین اشه دهن سوزیم نبود
اقاسبحان حرف  دهنتو مزه مزه کن
بعضی آدما مثله آقا سبحان ک بویی از عشق نبردن و نمیتونن درک کنن بهتره نظر سیاهشون رو رو صفحه ی سفید نریزن و ساکت باشن...
بنیامین جان واقعا سخته درکتون میکنم ایشاالله خدا صبرشو بهتون میده...متنون فوق العاده بود پراز حسی که هر بی حسی درکش نمیکنه درگش فقط گوش دل میخواد...
دنیا دیگه مثه تو نداره
نداره نمیتونه بیاره
_____________________
بنیامین جان هممون تو غمت شریکیم
بنیامین عزیز من درکت میکنم اهنگاتو گوش دادم داغونم کرد مثل همیشه قوی باش
اقا بنیامین عزیز تو همیشه 20بودی خدا بهت صبر بده
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۰۵:۵۱ حالا یه نفر

مویینا حالا درسته سبحان یه حرف الکی زده ولی  تو هم یه کم به حرف زدنت دقت کن این دیگه چه وضعشه آخه این حرفا چین میزنی حالا خوبه خودتم قسمت بعدی نوشتی الگوی تمام زندگیم  بنیامین که هی شعار میده مهربونی حالا این فحش هارو باید هوادارش بگه .چه معنی داره آخه هواداری که باش دیگه چرا آبروی ماهارو میبری  و...

آقای فراهانی شما هم توجه کنید هر کامنتی رو تایید نزنید

پاسخ:
من مجبورم که بیشتر نظرات کاربران را تایید کنم وگر نه برخی از دوستان نظر میدهند که چرا نظر تایید نشد و شروع میکنن به گلایه از ما و ......
البته خیلی از نظرها هم تایید نشده 
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۳ حالا یه نفر
بله  ولی مثل وب هوادارا  می تونین یه قسمتیش رو سانسور کنین. به خدا آبروی هر چی بنیامینیه می ره
پاسخ:
چشم
راستی؛بنیامین هیچوقت شعار نداده،نمیده ونخواهدداد و واقعا ایشون مهربونن وباصداقت ودل پاکشون،هر فردی رو چه دختر وچه پسر به خود جذب کرده وباعث میشوند که یکی مثل من ایشون رو الگوی زندگیم قرار بدم:-*:-*:-*
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۷ حالا یه نفر
به نظرم شعار اون چیزی نیست که تصور می کنیم چون حرفی که می زنیم می تونیم به اون عمل کنیم  فقط  اسمی روش گذاشته شده که زننده است
من که میگم بگیم: "حرف دل"چون واقعا حقش است که به این مدل حرف کسی مثلل بنیامین جان که همه ی ماهواداراشون رو،دوستای خودشون میدونن،پس حرف دلشون مهربونی ورفاقت حقیقیه:-* راستی،ممنون از تذکرتون دیگه تکرار نمیشه وممنون از مدیر وبلاگ که به نظرمون احترام گذاشته وبهش عمل کردن.میسی:-D
سبحان بهتره  نظرات نسنجیده ات همیشه  درقلبت  بمونه .مطمنم از عشق  و عاطفه  هیچی نمیدونی  و نمیفهمی .
جواب آقاا یا خانم حالا یه نفر: ببخشید واقعا معذرت میخوام ولی آخه شما نمیدونید من باخوندن نظر سبحان چقدر عصبانی شده بودم.راستش میدونید من سالی یک روز اینطور از دست یه نفر سر این بی شخصیتیش واینطور حرف زدنش عصبانی میشم و توی اون موقعیت هر چی فحش وناسزا توی دنیاس میاد توی مغزم دست خودم نیست.واقعامعذرت میخوام واز مدیر وبلاگ خواهشمندم در اولین فرصت نظرم را حذف کند هرچند هنوز هم از دست سبحان آقا ناراحت وعصبانیمx-(
ﺳﻼﻡ
ﻳﻪ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺖ ﺷﻤﺎ ﺳﺮ ﻧﺰﺩﻡ ﻭﻗﺘﻲ ﻧﻈﺮﺍﺕ ﺗﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﻳﺪﻡ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﻡ
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﭼﻲ ﮔﻔﺘﻢ ؟؟
ﺍﺯ ﺑﻲ ﺍﺩﺑﻴﺎﻱ ﺑﻌﻀﻲ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ
آقا سبحان اصن شما بهتره دیگه پاتو توی این وبلاگ ودیگر وبلاگ های بنیامین جان نذاری؛باعرض معذرت از مدیر وبلاگ ولی یه پسر کمتر ...سبحان همچین آشه دهن سوزی هم نیست:-Q
در ضمن:برای خودت وطرز صحبت کردن خودت متاسف باش بی عاطفه ی بی احساس:'(
بنیامین عزیز ...همه میگن خاک سرده...اما داغی که تو دل یه عاشق که سرد بشو نیست...
تو نیاز به اینکه کسی درکت کنه نداری...تو الان فقط یه نسیم میخوای...خدا صبرت بده

آقا سبحان منکه بنیامین نیستم ولی اگه بودم زیر سنگم بودی گیرت میاوردم چنان میزدمت که خون بالا بیاری....نه پیش خودت خجالت نمیکشی؟...نسیم حتی از چهرشم معلومه چه قدر رئوف بوده...با غیرت مردم بازی نکن خواهشا
پاسخ:
لطفا چارچوب ادب را رعایت فرمایید
اقا سبحان حالا خودتو بذار جای بنیامین چی کار می کردی.خوب دخترا زیادن ولی یه نفر هم نمی تونه جای نسیمو واسه بنیامین پر کنه.به جای این حرفا یکی بگو تسلیت و برو دیگه
خیلی سخته
خیلی ناراحت شدم.تنها چیزی که می تنم بگم اینکه خدایان بیامرزدش واز تمام قلب تسلیت می گم.
بنیامین عزیز همه ى مارو توى غمت شریک بدون... این جور مواقع واقعا آدم نمى تونه چىزى بگه...(روحش شاد)
بنیامین عزیز 
به تو وبارانا کوچولو تسلیت میگم 
خدا تو رو واسه باران جان نگهداره ...................آمین:(
عااااااااااااااااااااالی بود واقعا..من تازه با سایت شما اشنا شدم خیلی عالیه
ممنون از زحماتتون
خدا نسیم جان هم بیامزه..
خیلی قشنگ بود من با تک تک ای جمله ها وشعرا خاطره دارم بااین متن همه رو یه بار مرور کردم هم خوشحال شدم هم ناراحت بنیامین جان بهت تسلیت میگم!
سلام میشه ادرس قبرخانم نسیم حشمتی رابنویسیدممنون میشم اگرجواب من رابدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی