بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

http://www.musicema.com/sites/default/files/styles/node_gallery_display/public/node_gallery/aa%20%2841%29.jpg

به گزارش «موسیقی ما»، در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از اهالی موسیقی و دوستداران هنر از ساعت 9 در محوطه بیرونی تالار وحدت برگزار شد، برخی چهره‌ها به ادای سخنرانی پرداختند و در انتهای برنامه نیز «میثم مروستی» با چشمانی گریان، به اجرای تک نوازی ویلن به یاد «نیما وارسته» پرداخت.

در ابتدای این مراسم «علی ضیاء» پشت تریبون قرار گرفت و مدیریت برنامه را به عهده داشت و از «پیروز ارجمند» - مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد – درخواست نمود به عنوان نخستین نفر به ایراد سخنرانی بپردازد.

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در ابتدای سخنانش ضمن تسلیت به جامعه موسیقی کشور، گفت: «اردیبهشت ما امسال اردیبهشت سوگواری بود استاد محمد رضا لطفی و نیما وارسته از بین ما رفتند و این دو واقعه تلخ باعث شدند که اردیبهشت غم انگیزی را موسیقی کشور سپری نماید.»

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۵

http://uc.niksalehi.com/up2/images/az76028600gt1ai2f4.jpg

«نیما وارسته» نوازنده و تنظیم‌کننده خوب موسیقی پاپ کشورمان شب گذشته در سن 35 سالگی درگذشت. داریوش صالح‌پور نوازنده و هنرمند نزدیک به نیما وارسته که از شب گذشته در محل حادثه حضور داشت در گفتگو با «موسیقی ما» ضمن تأیید این خبر افزود: «ساعت 12 شب یکی از همسایه‌های نیما به دلیل رابطه نزدیکی که با من داشت، با بنده تماس گرفت و خبر داد که وی در استخر به دلیل هوای بسته و گویا نارسایی قلبی دچار حادثه شده است.»

وی افزود: «بعد از حضور ما در محل، دیگر کار از کار گذشته و نیما از میان ما رفته بود. همچنین پلیس نیز برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شده بود.»

طبق گزارش خبرنگار سایت «موسیقی ما» که در محل حضور دارد، صبح امروز پیکر این هنرمند از منزل به پزشکی قانونی انتقال یافت. علت اصلی این حادثه هنوز مشخص نشده است.

رهبری ارکستر کنسرتهای حمید عسکری و بنیامین بهادری و مشارکت در تولید آلبوم‌های متعدد موسیقی پاپ از جمله فعالیت‌های این خواننده طی سالهای اخیر بوده است

به دنبال درگذشت ناباورانه نیما وارسته نوازنده و موزیسین بااخلاق کشورمان و بنا به تصمیم اعضای خانواده آن مرحوم، تصمیم گرفته شد تا اعضای او به بیماران نیازمند اهدا شود.

ثمین وطن‌دوست از نزدیکان نیما وارسته با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت:  «بنا به نظراعضای خانواده آن مرحوم، تصمیم گرفته شد تا اعضای او به بیماران نیازمند اهدا شود. همچنین پیکر وی نیز به بهشت‌زهرای تهران انتقال یافته و در چند ساعت آینده درباره زمان و جزئیات بیشتر مراسم تشییع وی تصمیم‌گیری خواهد شد.»

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۵

http://www.uplooder.net/img/image/81/585997bd30db5436e37f3ff7d8819803/IMG_6795.JPG

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۹

دومین کنسرت سال 93 بنیامین بهادری پس از تهران در شانزدهم اردیبهشت در رشت و در سالن گلستان برگزار شد.

دکوری که بنیامین برای این اجرا درنظر گرفته بود نقشه ایران بود که در سمت چپ استیج قرار داده شده بود.سالن تقریبا پر شده بود و فقط تعداد خیلی کمی صندلی خالی به چشم میخورد.تیزری میکس شده از عکس ها و فیلم های کنسرت بنیامین در ابتدا پخش شد و نوازندگان با تشویق تماشاگران به ترتیب وارد استیج شدند و شروع به نواختن آهنگ شدند این بار بیش از استیج و دکور زیبای آن، چهره متفاوت بنیامین جلب‌توجه کرد. از سال 84 که نام این خواننده بر سر زبان‌ها افتاد، کسی او را با این سیما ندیده بود. او موهای همیشه بلند و محاسن خود را کوتاه کرده و با یک کت‌وشلوار و پیراهن مشکی کنسرت را آغاز کرد و از کوله عشق و هوایی شدن دلش خواند و با آهنگ هفته عشق به روی استیج آمد.

مهمان ویژه این برنامه بازیگر سرشناس سینما و تلوزیون پژمان بازغی بود که بنیامین در اواسط برنامه او را معرفی کرد و از تهیه کننده این کنسرت آقای شاهین ترابی و مدیریت سالن گلستان آقای حامد عبدللهی برای دعوت او به رشت تشکر کرد.

نیما وارسته (کیبورد و ویلن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و بَک‌وکال) و «استیو آوانسیان» (درامز) اعضای گروه «بنیامین موزیک» به رهبری «علی منصوری» (کیبورد) را تسکیل می‌دادند.

این کنسرت به همت موسسه غزل سرای سبز به مدیریت آقای شاهین ترابی برگزار شد.

* عکس ها در ادامه مطلب 

۸ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۸

دوستان عزیز لطفا پیج ما رو در اینستاگرام follow کنید. 

ID: benyaminiha

instagram.com/benyaminiha

۳۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۰

Download

* با تشکر از نگین وثوقی 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۹

حتی بعد از چهل روز از درگذشت نسیم حشتمی، مزار او همچنان با یک پلاکارد مشکی ساده خودنمایی می کرد.

به گزارش نامه نیوز به نقل از جام جم: اواخر آذر ماه سال گذشته، بنیامین بهادری خواننده پاپ موسیقی سیاه پوش شد. مراسم خاکسپاری با وجود سیل عظیمی از هنرمندان کشور انجام شد. تصاویر بسیاری از مراسم خاکسپاری در مطبوعات منتشر شد اما هیچ گاه تصویری از سنگ قبر نسیم حشمتی دیده نشد. دلیل آن هم سنگ قبرخاصی بود که بنیامین برای همسرش سفارش داده بود. حتی بعد از چهل روز از درگذشت نسیم حشتمی، مزار او همچنان با یک پلاکارد مشکی ساده خودنمایی می کرد.

بعد از مدتی سنگ قبر بر مزار نسیم حشمتی گذاشته شد. سنگ قبری دو نفره که مزار پدر و دختری را نشان می دهد که طاقت دوری هم را نداشتند. بالای سنگ، مزار پدر نسیم حشمتی است که یک سال پیش از او از دنیا رفته بود و قسمت پائین سنگ، مزار نسیم حشتمی است. این شاید تلخ ترین سنگ قبری است که دیده می شود.
در این تصویر که نمایی از سنگ قبر پدر نسیم را می بینید، قسمت بالایی سنگ است. در قسمت بالایی سنگ نوشته شده: «اینجا میعاد گاه دختر و پدری است که تاب دوری هم را نیاوردند...»
نمایی از سنگ قبر نسیم حشتمی را می بینید که در قسمت پائین قرار گرفته است. در سمت راست سنگ نوشته شده: «دنیا دیگه مثل تو نداره/نداره نه می تونه بیاره...»
۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۰
۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۰

 قبل از وقوع آن حادثه دلخراش برای همسر بنیامین، قرار بود او و دخترش بارانا در یک کمپین تبلیغاتی گسترده

برای یک شرکت بین­المللی حاضر شوند که متاسفانه این پروژه به دلیل وقوع آن حادثه متوقف شد.

سال گذشته ما تجربه عجیبی داشتیم. ما به طور معمول برای معرفی، فروش بیشتر، برجسته سازی امکانات و... برنامه‏های تبلیغاتی یا‌‌ همان کمپین تبلیغاتی می­نویسیم و آگهی‏های تبلیغاتی می­سازیم. بعضی از این کمپین‏ها به دلیل تحولات بازار یا اتفاقاتی که رقبا پیش می‌‏آورند و دلایلی از این دست، هیچ‏گاه در برابر چشم یا گوش مردم قرار نمی­گیرند و داخل کشو‏‌ها یا حافظه رایانه‏­ها به خواب ابدی می‌‏روند. در صنعت آگهی­سازی رسم نیست ایده‏ای را که برای یک مشتری خلق کرده‏اید به مشتری دیگری بفروشید؛ یعنی خیلی از ایده‏­ها که شاید برای مشتری‏ای کار می‌‏کردند و به درد بخور بودند، چون قبلا به مشتری دیگری ارائه شده‏اند، می‌میرند و برای همیشه در آرشیو‌ها باقی می‌مانند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۱

ساعت 17:30 دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه. اینجا راهرو سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران مملو از جمعیت است. از پیر و جوان و خردسال اینجا دیده می‌شود و هنوز 30 دقیقه مانده به آغاز کنسرت دیگر روی صندلی‌های سالن انتظار جایی برای نشستن پیدا نمی‌شود. بنیامین بهادری قرار است پس از مصیبتی که به زندگی‌اش آمد و همسرش را با خود برد، برای نخستین بار روی صحنه بیاید. 30 آذر 92 بود که یکی از خروجی‌های بزرگراه همت همسر او نسیم حشمتی را به کام مرگ فرستاد و بنیامین و دختر 2 ساله‌اش بارانا از این اتفاق جان سالم به در بردند اما حالا 3 ماه و 8 روز است که آنها عزادارند. معلوم نیست با این اوصاف کنسرت امشب چه فضایی دارد.

بسیاری از مردم دسته گل به دست دارند و خیلی‌ها بی قرار کنار درهای ورودی سالن ایستاده‌اند و ساعتشان را نگاه می‌کنند. حالا عقربه‌ها حوالی 18:15 را نشان می‌دهند که درها باز می‌شود و همه با سرو صدا و سرشار از انرژی روی صندلی‌هایشان جا می‌گیرند.

از سقف سالن پارچه‌های سفیدی آویزان شده و روی صحنه را پوشانده و دکور در هاله‌ای سفید به چشم می‌خورد. کم کم دیگر صندلی خالی در تالار به چشم نمی‌خورد و جیغ و سوت زدن‌ها اوج گرفته است. کم کردن نور، سالن را به مرز انفجار می‌رساند. سایه تصویربردارها و عوامل صحنه روی پارچه سفید می‌افتد و آوای «بنیامین»، «بنیامین» مخاطبان اوج می‌گیرد.

ساعت 18:45 است و شنیده شدن صدای موسیقی، جیغ و کف زدن‌های ممتد را به دنبال دارد. سایه گروه و خواننده روی پارچه‌ها افتاده و با شنیدن صدای بنیامین که می‌خواند؛ «کاشکی می رفتیم عزیزم، من و تو یه گوشه با هم» سالن منفجر می‌شود. همه با هم می‌خوانند: تو یه کیف به روی دوشت، من یه کوله روی پُشتم،‌ برای یه هفته یه کم، با تو زندگی می کردم...

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۰