بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۱

"چتر من باران می خواهد

باران عشق را

قایقم را ساخته ام ،

آب می خواهد

شب من ماه می خواهد

مثل ماه چه بخواهد؟!!! "

 

تقدیمی از: مثل ماه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۰

http://www.alamto.com/wp-content/uploads/2012/11/Benyamin.jpg

بنیامین بهادری یکی از این چهره های سرشناس است که هر از چندگاهی برای عزاداری به مسجد ارک می رود. بنیامین که قبل از به شهرت رسیدن به عنوان خواننده پاپ، در جلسات مذهبی و هیات ها حضور پررنگی داشته، این روزها هم مثل قبل در هیئت ها شرکت می کند و به عزاداری می پردازد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۰۹

http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2012/11/Benyamin-Bahadori-9.jpg

موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «85 و 88» ضمن تائید خبر احتمال حضورش در نقش اصلی فیلم جدید «داریوش مهرجویی»، قطعیت حضورش در این پروژه را مستلزم نظر نهایی کارگردان این فیلم دانست.

در روزهای گذشته، اخباری جالب توجهی مبنی بر حضور «بنیامین بهادری» در فیلم «اشباح» به کارگردانی «داریوش مهرجویی» در برخی رسانه ها منتشر شد که بازخوردهای جالب توجهی داشت.

«بنیامین بهادری» که در روزهای گذشته، به هیچ وجه حاضر به گفتگو و اظهار نظر در این باره نشده بود، در نخستین گفتگوی رسمی اش در این باره، به «موسیقی ما» گفت: «برنامه اى براى حضور در سینما نداشتم. یکى از دوستانم که در پروژه اشباح حضور دارد مرا براى نقشى به آقاى کارگردان معرفى کرده و پس از دیدن عکس هایم از من دعوت شد و بعد از یک ملاقات بسیار آموزنده آقاى مهرجویى خواستند براى تست کمى در اختیارشان باشم، با افتخار پذیرفتم. به هر حال اتودهایى از من پیش ایشان هست و تصمیم اولیه را جناب مهرجویى مى گیرند. »

منبع: موسیقی ما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۲

http://caffecinema.com/images/stories/sh/Benyamin.Bahadori-85.jpg

هنوز حضور بنیامین بهادری در «اشباح» قطعی نشده است. به هر حال ما برای نقشهای فیلم سعی می کنیم بهترین گزینه ها را بررسی و انتخاب کنیم. بنیامین هم یکی از گزینه های ما بوده است که ازش خواهش کردم بیاید و تست بدهد. خوشبختانه ایشان هم استقبال کرد. نقشی که باید توسط بنیامین ایفا شود نقشی است که به لحاظ قیافه باید به دیگر بازیگران فیلم بخورد برای همین وجه ظاهری در انتخاب بازیگر این نقش، مهم است. البته شغل این نقش خوانندگی نیست یعنی ربطی ندارد به شغل حرفه ای بنیامین.
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۶
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۲ ، ۲۲:۱۱

موسیقی ما - امید شایان: به زودی و پس از چهارسال ، تازه ترین آلبوم موسیقی بنیامین بهادری خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور منتشر خواهد شد. آلبوم موسیقی بنیامین بهادری، که هنوز نام آن قطعی نشده است، در مراحل آماده سازی واخذ مجوز بوده و پس از پایان ایام سوگواری ماه های محرم و صفر، توسط شرکت هنراول در سراسر کشور توزیع می گردد. لازم به ذکراست که این سومین آلبوم موسیقی بنیامین بهادری پس از آلبوم های بنیامین 85 و بنیامین 88 است.

این خواننده در سالهای گذشته بی سر و صداو بدون حاشیه، در صدد برگزاری برنامه های زنده اش در شهرستان ها بوده و به تازگی نیز به صورت دوستانه و توافقی، همکاری اش را با شرکت ترانه شرقی به اتمام رسانده است.

گفته می شود این خواننده پس از ایام محرم و صفر در تهران روی صحنه خواهد رفت.

از اطلاعات آلبوم این خواننده، چیز خاصی به بیرون درز نکرده و خبرنگار «موسیقی ما» در روزهای آینده با این خواننده گفتگویی را انجام خواهد داد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۲ ، ۲۲:۰۹

http://axgig.com/images/77184026887001091609.jpg

«ویتامین 3» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با تغییراتی در برنامه میزبان هیأت‌های مذهبی می‌شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی زاهدی، تهیه‌کننده «ویتامین 3» گفت: در برنامه «ویتامین 3» با توجه به فرا رسیدن ایام محرم سعی کردیم که از روز سه‌شنبه - 14 آبان ماه - تغییراتی در دکور برنامه ایجاد کرده و این تغییرات را به سمت و سوی محرم پیش ببریم و از روز شنبه - 18 آبان ماه - تغییرات بیشتری در همین راستا در برنامه ایجاد کنیم.

وی افزود: فضای مصاحبه و گفت‌وگوهای برنامه حال و هوای محرمی به خود گرفته و در بخش مهمانان برنامه از مداحان و هیأت‌های معروف شهرستان‌های مختلف بهره خواهیم برد. همچنین در بخش‌هایی از برنامه با افراد معروف گفت‌وگوهایی در رابطه با ماه محرم صورت گرفته است که به فراخور زمان پخش خواهد شد.

زاهدی با اشاره به اینکه «بنیامین بهادری» در ایام محرم تیتراژ «ویتامین 3» را می‌خواند بیان کرد: علاوه بر اینکه از شنبه هفته آینده فضای برنامه «ویتامین 3» عطر و بوی محرمی را به خود گرفته نیز سعی داریم قسمت‌هایی از درست کردن نذورات ویژه این ایام که در حیاط استودیوی برنامه تهیه می‌شود را برای مخاطبان و علاقه‌مندان برنامه به تصویر بکشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی «ویتامین 3» برنامه نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، «ویتامین 3» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6 و 30 دقیقه تا 8 صبح و پنجشنبه‌ها

8 تا 9 و 30 دقیقه صبح به کارگردانی افشین حسینخانی و با اجرای سید علی ضیاء روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

منبع:ایسنا

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، سومین آلبوم "بنیامین بهادری" خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان، اواخر دی ماه منتشر می‌شود. 
 
"بنیامین" که دومین آلبوم خود با عنوان "بنیامین 88" را 4 سال پیش روانه بازار موسیقی کرده بود، پس از گذشت مدت زمانی طولانی، آلبوم جدیدش را با فضایی متفاوت و به گفته خودش با بهره گیری از سلیقه هوادارانش، به زودی منتشر خواهد کرد. این خواننده جذاب عرصه موسیقی پاپ ایران، در یازدهمین و دوازدهمین شب از آبان ماه سال گذشته، با منتخبی از قطعه های آلبوم "بنیامین 85" و "بنیامین 88" در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و در این کنسرت اعلام کرد که تا زمان انتشار آلبوم جدیدش، در تهران روی صحنه نخواهد رفت و به همین دلیل از سال گذشته تاکنون، در تهران اجرایی نداشته است. 
 
"بنیامین" پس از پایان همکاری با "محسین رجب پور"، درتجربه جدید همکاری خود با مجید طوسی آلبوم جدیدش را منتشر و پس از این انتشار، در تهران کنسرت هایی را برگزار خواهد کرد. 
 
آلبوم "بنیامین 88" در عرض یک هفته توانست به فروش 500هزار نسخه ای دست پیدا کند. این آلبوم به طور همزمان در ایران و آمریکا منتشر شد و از 17 قطعه تشکیل شده است. 
 
ترانه های "بنیامین 88" را "سید فرید احمدی" و تنظیم قطعه ها را پیام شمس انجام داده و آهنگسازی تمامی آثار نیز بر عهده "بنیامین بوده است. 
 
هواداران این خواننده جوان موسیقی پاپ تا پایان امسال شاهد انتشار و برپایی کنسرت های متعدد "بنیامین" هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۸

شبکه ایران/ نداسیجانی:  سمیر زند، خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش در کلیپ تصویری«محکوم» اجرای دوصدایی با حبیب محبیان داشته است، این بار از اولین همکاری موسیقایی اش با بنیامین بهادری می گوید. این خواننده در گفتگو با شبکه ایران از فعالیت های این روزهای حبیب محبیان و نیز کارهای جدیدش سخن گفته است که در ادامه می خوانید:
برایمان از قطعه موسیقی«سرزده» بگویید؟

قطعه «سرزده» یک تک آهنگ است که سال 89 ساخته شد اما چون تنظیم این کار در حد توقعمان نبود،امسال با تنظیم علی منصوری به فضای مدرن و به روز تر آماده کردیم. این قطعه دارای مجوز ارشاد و کلیپ تصویری است و بزودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
 این اولین همکاری شما با بنیامین بهادری و فرید احمدی است؟
بنیامین و فرید ازدوستان خوب من هستند و مدت هاست با آنها آشنایی دارم. در زمینه موسیقی من و بنیامین همکاری های بسیاری با یکدیگر داشته ایم اما قطعه «سرزده» اولین کاری است که بنیامین به آن ورود کرده است. همچنین با فرید احمدی نیز در «موسسه فرهنگی– هنری افرا» در تهیه و تولید آثار موسیقی همکاری داریم ویک کارگاه شعر و ترانه نیز با هم را ه اندازی کرده ایم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۲ ، ۲۱:۲۵