بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

_instagram :_mrfa 

Line id : benyaminiha

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۸

نظرات  (۵۰)

۰۸ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۱۹ شیوا(کافه ترانهی)

سلام

دوباره از اول ؟!!!
یعنی سایت بلاگفاتون رو لینکش رو عوض کنیم جاش اینو بذاریم؟

سلام دوست گرامی ..من آدرس وب شما رو تغییر دادم و دوباره لینکتون کردم ..لطفا منو با اسم کانون هواداران علی عبدل مالکی لینک کنید..با تشکر از وب قشنگتون
سلام...لطفا سریع به وبلاگم سر بزنین....اپم با یه خبر خیلی مهم!!
عوض شد

باسلام خدمت مدیر محترم وب:
با عنوان گزارش تصویری از کنسرت رشت وکیش مازیار فلاحی درپست دوم آپم منتظر حضورتون هستم.

آهنگ هفته ی عشق عالیییی بود.

سلام از دوستان عزیز خواهشمندم اگه شماره یا ایمیل شخصی آقای بنیامین بهادری را دارند برایم میل بزنند وجدانن آدم مزاحمی نیستم کار وصحبتی هست که باید با خودشون در میون بذارم تشکر
پاسخ:
برای ارتباط با بنیامین میتوانید به Rafigha migan@yahoo.com ایمیل بزنید.
می خوامت جیگرتو گاز گاز

اگر به Rafigha migan@yahoo.com  ایمیل بزنیم خود اقای بهادری جواب می دهند؟

پاسخ:
این ایمیل اختصاصی خوده بنیامینه و راه ارتباط طرفداران با بنیامینه و بنیامین اگه بخواد جواب بده آره خودشه

ممنون

سلام بنیامین جان

پاسخ:
سلام علیکم!

سلام..............

پاسخ:
سلام جانم!
سلامممممممممممممممممممممم
سلام خوبید...............
salam bbakhshid e-mail aghay bahadori Rafigha migan in ghsmatsh fasl dar ya na? ag javab bdid mamnonton misham
salam bbakhshid mish adress doros e-mail aghay bahadori ra y bar dg bnvisid?
پاسخ:
rafighamigan@yahoo.com
در ضمن مهتا خانم اون پیامی که  به اسم مونا دادید فهمیدیم

من‌ به این ادرس یه بار ایمیل زدم کسی جوابمو نداااااد....میشه بگین چرااااا؟؟؟؟
پاسخ:
خانم با هم که دعوا نداریم. من همیشه ایمیل های سایتو چک میکنم . هیچ نظری با نام و ایمیل شما به ما ارسال نشده . حالا میشه بگید ایمیل شما چی بوده

منم نظر گذاشتم پس چرا جواب نمیدییییین؟!!
چرا تایید نشد؟؟؟نظرم تو لیست نظرات نییییست؟؟؟
پاسخ:
دوباره میگم خانم باهم دعوا که نداریم . من که همیشه Online نیستم که به محض دریافت نظر اونو تایید کنیم . 
وای ببخشید اخه اعصابم خورد بود چرا ایمیلم ارسال نمیشه...ایمیل در مورد این بود که بنیامین قراره تو رشت کنسرت بزاره??????کی?!!!ممنون میشم از جوابتون..این سوال خیلی از دوستامم هست..تشکر و خسته نباشید بابت ساخت این وبلاگ قشنگتون
این وبتون خیلی عالیه من از مریوان هستم
سلام...وبلاگتون و مطالبش خیلییییی خوبه....فقط زه ذره اگه خوشگل ترش کن یعنی منظورم اینه قالب وبو عوض کنین،خیییییییییییییلی وب بهتری میشه...خواهشا این کارو بکنین..من از زحماتتوووون...خسته نباشید
پاسخ:
خیلی ممنون بابت لطفتون . باشه چشم به فکر قالب جدید هم میوفتیم
اره........منم با نظر سارا جان مواففم...یه ذره وب رو خوشگل ترش کنین..مثلا از تم های رنگی استفاده کنید..در کل وبتون فوق العااااااااااده هست..فقط یه سوال خود بنیامین جان اینجا نظر نمیدن?یا نظرهارو نمیخونن???!!!!ممنون میشم جواب سوالم رو بدین...بازم تشکر از وبتون..به فکر نظر منو سارا جان باشین لطفاا..
پاسخ:
خیلی ممنون بابت لطفتون. نه فکر نکنم بنیامین نظرات سایت ما رو بخونه یا حداقل به ما اطلاعی داده نشده است.
سلام..من یکی از طرفداری پرو پا قرص بنی جووووونم...این وبتووونم فوق العاده هست...ممنووون بابت ساختش...بنیامیین دوست داریم...
پس کو این البوم جدید بنیامین؟؟؟ کی منتشر میشه؟ من نمیدونم میشه منو در جریان بزارین؟؟؟
پاسخ:
فکر کنم اواخر دی ماه
چقدر زووود...
یه چیز بگم??میشه یکی به بنیامین عزیز بگین بیاد این سایتو ببینه..نظر بده و با ما حرف بزنه??از طریق ایمیل یا حالا هرچی???نمیشه??!!!!جواب بدین لطفااااا
پاسخ:
ﺑﺎﻭﺭ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﻣﺎ ﺍﺻﻼ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ ﻛﻪ ﺑﻨﻴﺎﻣﻴﻦ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﻭﺏ ﻣﺎ ﺳﺮ ﺯﺩﻩ ﻳﺎﻧﻪ ﻳﺎ ﺍﮔﻪ ﺳﺮ ﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺣﺘﻲ ﻳﻪ ﭘﻴﺎﻣﻢ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﺎ ﻧﺮﺳﻴﺪﻩ
 میشه به بنیامین ایمیل بدین که بیاد اینجا و نظر بده و نظرات مارو بخووونه و با طرفداراش در ارتباط باسه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!از مدیر سایت تقاضا میکنم این کارو انجام بدیییین
پاسخ:
ﺑﺎﻭﺭ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﻣﺎ ﺍﺻﻼ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ ﻛﻪ ﺑﻨﻴﺎﻣﻴﻦ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﻭﺏ ﻣﺎ ﺳﺮ ﺯﺩﻩ ﻳﺎﻧﻪ ﻳﺎ ﺍﮔﻪ ﺳﺮ ﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺣﺘﻲ ﻳﻪ ﭘﻴﺎﻣﻢ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﺎ ﻧﺮﺳﻴﺪﻩ
پس بهش میل بزنید بخووونه تا بیاد دیگه...این واسه ما هم خیلی مهمههه
پاسخ:
باشه ولی میدونم که جوابی دریافت نمیکنم.

خیلییی ممنون از لطفتوووون..اگه خبری شد بهم اطلاع بدین لطفاااااا..
پاسخ:
ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻛﻪ ﺧﺒﺮﻱ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ
اسم مدیر وبلاگ چیه؟؟؟ خواهره یا برادر؟؟؟؟؟ توضیح بدین لطفااااااا
پاسخ:
ﻣﺪﻳﺮ ﺳﺎﻳﺖ ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﻓﺮﺍﻫﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺍﺭﺍﻙ
ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﻣﻮﻧﺎ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺎ ﻛﻪ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﻢ ﺷﻤﺎﻳﻴﺪ
خب حتما دوست نداشتن با اون اسم کامنت بزارن حالا چرا مردم رو زایه میکنین؟!!!!!!!!
پاسخ:
ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺣﻖ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺳﺖ
چه جوری?اخه من همش فک میکردم خانومه ولی گفتم با یه اسم دیگه بپرسم ببینم چی میشه..،
پاسخ:
ﺍﮔﻪ ﻓﺮﻗﻲ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﻣﺪﻳﺮ ﺳﺎﻳﺖ ﺟﻨﺲ ﻣﺬﻛﺮﻩ ﻳﺎ ﻣﻮﻧﺚ
ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﺳﺎﻳﺖ ﻣﺎ ﻃﻮﺭﻱ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺖ ﺁﻱ ﭘﻲ ﺷﻤﺎ ﺛﺒﺖ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﻢ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻱ ﭘﻴﺎﻡ ﺑﺪﻳﺪ
ﺑﻴﺨﻮﺩ ﻛﻪ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻴﻢ ﺳﺎﻳﺖ ﺗﺨﺼﺼﻲ
من دوباره ایمیل زدم دیشب....بازم تا الان کسی جوابمو نداد...مطمئنم درست میفرستم چون همونو به یکی از دوستام دادم واسش رفت....یا اینکه ادرس اشتباهه.یا اصلا همچین ادرسی وجووود نداره...تا الان کسی داده که جوابی گرفته باشه؟؟؟؟ جواب بدین لطفااا
ممنون مهسا جون که درک میکنی.....بله ...در ضمن فکر میکردم یکی از بچه های مدرسمونه..اخهگفته بود یه وب درمورد بنی زده ولی ادرسشو نگفتع بود..با خودم فکر کردم شایداونه اگه با اسم خودم میدادم ضایه میشد..بعدشم ما باهم دعوا نداریم که...چقدر عصبی هستین شمااا
پاسخ:
ﻣﻨﻢ ﻛﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻧﮕﻔﺘﻢ

مونا جون این ایمیل ماله خودشونه ولی جواب کسی رو نمیدن!

ممن عزیزم از جوابت ولی اخه چراا نباید جواب بدن??شما نمیدونی سورنا ی عزیز???

مونا جان شما میتونی باهاش تو اینستا راحت حرفتو بزنی البته اونجا هم زیاد تو کامنتا نمیاد جواب بده ولی  همه کامنتارو میخونه و اگه چیزه مهمی باشه حتما جواب میده

ممنون عزیزم از راهنماییت...مرسی گلم.

khahesh azizam kari nakardam!

سورنا جان من تو اینستا هستم..اگه دوست داشتی منو فالو کن...monabenyamini
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۱ تازه وارد
سلام به نظر من تمام اینا الکیه آقای بهادری اصلا وقت نداره از این کارا انجام بده همتون سر کارید
پاسخ:
دوست عزیز منظور از ارتباط با بنیامینی ها یعنی سایت نه بنیامین. 
در ضمن میدونیم که آقای بهادری وقت این کارا رو ندارن شاید یه بارم سایت ما رو بازدید نکرده باشند یا به ما پیامی در این مورد نرسیده است.
اصلا شاید سایتو تعطیل کنیم دیگه.
لینک دانلود بازی شعر یادت بمونه(از ترانه های بنیامین هم هست):
http://www.yjc.ir/fa/news/4523012/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B4%D8%B9%D8%B1-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A8%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF
سلام به بنیامین عزیز
من هرچی به ایمیل شخصی شما ایمیل میدم جوابی دریافت نمیکنم ؟؟؟؟!!!!!!
میخواستم بدونم اصلا ایمیلهام میرسه یا نه؟؟؟؟
منتظرم ممنون
پاسخ:
اگر شما به ایمیل شخصی بنیامین (rafiga migan) ایمیل بزنید جوابی دریافت نخواهید کرد
تو را خدا از کنسرت فیلم بزارید
پاسخ:
Felan k filmi be ma ersal nashode
سلام میشه گزارش tvپلاس از کنسرت ارومیه رو بذارید
سلام میشه قسمت دوم گزارش کنسرت ارومیه رو بذارید
بنیامین عزیز خوشا به حال همسرت که با عشق از دنیا رفت.خوش به حال شما که همدیگر را دوست داشتید. نه این که مثل همسر من در یک سال دو بار به من خیانت کرد. با 2 تا بچه 17 و 15 ساله شرم نکرد. حتی فکر آبروی خودش پیش بچه ها را هم نکرد. خوش به حال بارانا که پدر خوبی مثل شما دارد. خوش به حال کسانی که لااقل خودشان را به عنوان انسان قبول دارند و کاری نمی کنند که دون شان یک انسان باشد. حالا من مانده ام و تنها یک راه حل: طلاق و بچه های بی سرپرست. بی امروز، بی فردا و بی همیشه.....بی سواد نیستیم. من فوق لیسانس هستم و اون دکترا دارد ولی آدم بودن به این چیزها نیست
قسمت دوم کنسرت ارومیه رو نمیذارید؟
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۸ مویینا www.moeena1400.blogfa.com
دلسوخته، بابا اشکمو در آوردی:'( ببخشیدا ولی خدا ایشالله همسرتون رو در اوج خیانت،سکته بده!!!!!!!والا!D-:
سلام
آقا این بنیامینه ما هم که به کل اردبیلو فراموش کرده. آقا ما هم هستیماااااا. خب به جای اینکه توی یه شهر چندبار کنسرت بزارین به یه شهر جدید بیاین. آقا من آرزو به دل موندم این بنر تبلیغاتی شمارو تو شهرمون ببینم. بی جواب نزارین منو بی زحمت ...
سلام چرا لینک دانلود اهنگ جدید بنیامینو نمیذارین همین طور کنسرت ۲۴ مردادشو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی