بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
نخستین جشنواره زیر چتر لبخند از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه سال جاری و با محوریت شبکه های رادیویی ایران، فرهنگ، جوان و صبا با حضور هنرمندان و فرهیختگان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از معاونت صدا، نشست خبری جشنواره "زیر چتر لبخند" با حضور حمید شیخ محمدی مدیر رادیو ایران، محمدصادق رحمانیان مدیر رادیو صبا، محسن شریف زاده مدیر رادیو فرهنگ، علی اکبر خدابخش مدیر روابط عمومی معاونت صدا و یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و جوان رادیو جوان به همراه خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمید شیخ محمدی، مدیر رادیو ایران گفت: یکی از اهداف کلی حوزه رادیو، شادی آفرینی و ایجاد اوقات فراغت سالم و تؤام با نشاط برای شنوندگان و مخاطبان است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره زیر چتر لبخند فرصتی برای شادی و نشاط مخاطبان و شنوندگان رادیو فراهم نموده است، ادامه داد: آز آنجا که رادیو ایران در حوزه طنز سابقه طولانی و برنامه های شاخصی مثل جمعه ایرانی، کوی نشاط، دلخنده و موارد متعدد دیگری دارد، بخش طنز این جشنواره که روز دوشنبه 20 مرداد ماه از ساعت 17 تا 19 در سالن کوثر صدا و سیما برگزار می‌شود، بر عهده رادیو ایران است و در این زمان مردم از هنرنمایی هنرمندان حوزه طنز این شبکه رادیویی بهره مند می‌شوند.

شیخ محمدی با اشاره به حضور علیرضا خمسه به عنوان مهمان ویژه، علیرضا جاویدنیا و اردشیر منظم به عنوان مجری و بازیگران طنز از حوزه های مختلف در برنامه روز دوشنبه زیر چتر لبخند اظهار داشت: در نشست حاضر جوایزی به مهمانان و شرکت کنندگان و همچنین برنامه سازان برتر حوزه طنز اهداء می‌شود.

امیدواریم که این جشنواره با موفقیت و خوبی برگزار شده و موجب شادی و رضایت خاطر مخاطبان شود.

در ادامه این نشست محمدصادق رحمانیان، مدیر رادیو صبا و دبیر جشنواره زیر چتر لبخند گفت: معاونت صدا با هدف گسترش و تعمیق برنامه های خود حوزه طنز، اقدام به راه‌اندازی رادیو صبا از 12 بهمن ماه 92 نمود.

وی برگزاری جشنواره زیر چتر لبخند به عنوان فرصتی مناسب در رادیو یاد کرد و افزود: برگزاری بخش مشاعره این جشنواره بر عهده رادیو فرهنگ است که روز چهارشنبه 22 مرداد ماه از ساعت 17 تا 19 در سالن کوثر سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

مشاعره چند نویسنده طنز با ادبیات طنز و حضور گروه موسیقی محلی از جمله بخش های این برنامه است.

در کنار این گروه موسیقی، جواد انصافی و گروه هنری او نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در این برنامه از برنامه سازان موفق در حوزه مشاعره تقدیر و تجلیل خواهد شد.

مدیر رادیو فرهنگ خاطرنشان کرد: این رادیو یک برنامه با عنوان نان و پسته دارد که قرار است از ابتدای شهریور از این شبکه رادیویی پخش شود.

از جمله برنامه های دیگر طنز این شبکه رادیویی می توان به برنامه ای با عنوان چای شیرین اشاره کرد که روزهای پنجشنبه پخش می‌شود.

برنامه های موسیقی محور ما نیز شامل نیستان، سر آهنگ، شهر آشوب، موسیقی کلاسیک و گلهای ایرانی است. مجریان برنامه ی ویژه رادیو فرهنگ در این جشنواره نیز علیرضا تابان و امیر زنده دلان هستند.

در بخشی دیگر از این مراسم یدالله گودرزی، مدیر گروه جوان و فرهنگ رادیو جوان نیز گفت: یکی از سیاست های مهم و همیشگی رادیو جوان، توجه به مخاطب و مخاطب محوری و در همین راستا ابتکار و پویایی است.

بنابراین همیشه به دنبال قالب‌ها، فضاها و اجراهای جدید است. بنابراین یکی از مهم ترین رویکردهای این شبکه نیز به دنبال مطالبات قشر جوان حوزه موسیقی است.

وی در ادامه با اشاره به پخش برنامه صدا آزاد از رادیو جوان افزود: این رادیو برنامه صدا آزاد را با هدف کشف استعدادهای جوانان در حوزه موسیقی تولید می‌کند که اختتامیه سومین دوره آن در تاریخ 19 مرداد به موسیقی اختصاص دارد، از ساعت 17 تا 19 در سالن کوثر صدا و سیما برگزار می‌شود.

در مسابقه صدا آزاد شاهد حضور هنرمندانی چون استاد چکناواریان، همایون رحیمیان، رضا صادقی، سالار عقیلی، پیام حصیری، امیر تاجیک، پدرام کشت کار، فریدون خشنود، بنیامین بهادری و ... هستیم.

این برنامه با اجرای گروه های جوان موسیقی در دو حوزه پاپ و سنتی و اهداء جوایز بخش مسابقه همراه است.

همچنین در این برنامه صوفی معاون صدا سخنرانی خواهد کرد و هنرمندان نیز حضور دارند.

گودرزی در پایان گفت: برنامه های کوک، موسیقی من و یک سبد ترانه نیز از جمله برنامه های رادیو جوان است که برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸

نظرات  (۳)

آخیییی این اولین عکسیه که از بنیامین دیدم ... خیلی برام خاطره انگیزه:') مرسی از عکس...والبته خبرهای آنلاین:) خسته نباشی ای دوست؛(
یه صحبت کوچولو با بنیامین بهادری درباره حلال یا حرام بودن موسیقی: http://www.bartarinha.ir/fa/news/58700/%D9%86%D9%81%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D9%83%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%AD%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%8A%D8%A7-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%85
منم دلم می خواست کنسرت بنیامین برم اما نشد اگه میشه؟یه کنسرت هم در لاهیجان بزاره؟ما کرمانشاهی هستیم از بنیامین خوشمون میاد؟یه چیز دیگه چرا؟بنیامین تو فیس بوک چت نمی کنه؟یبار بنویسه؟خوشحال می شم دلم کوچکیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی