بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

 

خواننده آلبوم «بنیامین 93» در شب هفتم درگذشت نوازنده و رهبر ارکستر سابق اش، در ارومیه روی صحنه رفت تا کنسرت یادبود «نیما وارسته» را روی صحنه برده باشد.

 بنیامین بهادری که این اجرا را به درخواست پدر «نیما وارسته» لغو نکرده بود در زمان مقرر به احترام دوست و رهبر ارکستر سابق‌اش، روی صحنه رفت و با غافلگیری‌ها و برنامه‌های خاص خود و گروه اش، باعث شد «شب یادبود نیما وارسته» در ارومیه با شکوه و خاص در یادها بماند. همه اعضای ارکستر و خود بنیامین با تی‌شرت هایی یک دست که تصویر «نیما وارسته» روی آن درج شده بود روی صحنه آمدند تا از همان ابتدای برنامه همه چیز تحت تاثیر این نوازنده موسیقی پاپ باشد.

«هفته عشق» قطعه‌ آغاز‌گر برنامه بود و بعد از همان قطعه اول بنیامین رو به حاضرین در سالن گفت: «فکر می کنم همه ما میدانیم که امشب برای چه چیزی و چه کسی اینجا جمع شده ایم. این برنامه چندین بار بعد از اتفاق تلخی که برای دوست و همکار قدیمی ما رخ داد تا مرحله لغو پیش رفت ولی فقط بخاطر خواسته پدر نیمای عزیز ما امروز و امشب اینجائیم و چون پدر نیما از ما خواسته شاد ترین برنامه همه این سالها را اجرا کنیم، ما هم همه انرژی و توان مان را برای این مهم انجام خواهیم داد.»

وی در ادامه با اشاره به حضور مهمانی ویژه در سالن «پنج ستاره» ارومیه گفت: «امروز کسی اینجاست که ما بخاطر حضور ایشان وظیفه مان چندین برابر سخت تر شده و از شما می خواهم یک دقیقه تمام برای گرامیداشت یاد نیما دست بزنید تا من مهمان حاضر را معرفی کنم.» در این لحظه همه نوازنده ها ساز هایشان را زمین گذاشتند و خود بنیامین نیز میکروفن را در گوشه ای از سن گذاشت و همصدا با سالن برای مهمانی دست زدند که خیلی ها می دانستند چه کسی ست. بعد از این یک دقیقه تشویق، بنیامین از پدر و مادر «نیما وارسته» که مهمانان ویژه این برنامه بودند خواست که بایستند تا همه حاضرین در سالن آنها را ببینند.

پدر و مادر نیما هم با چشم هایی گریان در حالی که همه سالن یکصدا نام نیما وارسته را فریاد می زدند ایستادند تا تشویق ها و ادای احترام مردم ارومیه برای این نوازنده قدیمی موسیقی کشور شدت عجیبی به خود بگیرد و چند دقیقه ای فضای سالن به شدت تحت تاثیر حضور آقا و خانم وارسته باشد. بنیامین که ابتدای کنسرت اش را به شکلی غافلگیر کننده با مطرح کردن این موضوع آغاز کرده بود، پس از مشاهده شدت استقبال و ابراز احساسات مردم ارومیه، رو به حضار گفت: «کاری کردید که ما برای این اجرا هر چه در توان داریم را روی صحنه خرج کنیم و مطمئن باشید نیما هم امروز اینجا در سالن است تا آخر برنامه خودتان خواهید دید که چطور قرار است برای همه ما هنرنمایی کند.»

این جملات بنیامین باعث شد خانواده وارسته که در ردیف اول سالن نشسته بودن به شدت احساساتی شوند و بغض شان بترکد و همین اتفاق باعث هجوم عکاسان و اهالی رسانه به ردیف اول صندلی های سالن برای ثبت این لحظات شد.

خانواده وارسته نیز با دیدن این فضا ویولن پسرشان را به بنیامین تقدیم کردند و بنیامین نیز با بوسه ای به این ویولن تا انتهای برنامه اش، ساز نیما وارسته را در مقابل خود و روی سن قرار داد.

در ادامه قطعات «قهوه» و «عشق احساسه» و گلچینی از آثار قدیمی و آلبوم جدید بنیامین اجرا شد و نبوغ بنیامین و گروهش زمانی به اوج خود رسید که زمان «سولو» نوازی ویولن تصویر «نیما وارسته» روی صفحه بزرگ روی سن به نمایش در آمد که با همان حالات حسی همیشگی اش در حال ساز زدن است و بنیامین با شگرد اش واقعا توانست نیما وارسته را به سالن اجرای برنامه اش بیاورد. این اتفاق با استقبال و تشویق های فراوان حاضرین در سالن رو به رو شد و باعث شد خیلی ها به صورت ایستاده برای تک نوازی های «نیما وارسته» دست بزنند.

«شناسنامه» (میدونم چشمای رنگی) و «آهای تو»، «الهه ناز» از دیگر قطعاتی بودند که بنیامین بهادری در سالن اجرا کرد تا همان طور که به پدر نیما وارسته قول داده بود، یکی از شاد ترین برنامه هایش را روی صحنه برده باشد.

در اواسط این اجرا بنیامین بهادری سن را ترک کرد تا غافلگیری دوم گروه اش را به حضار نشان دهد. در این بخش از برنامه ویدئویی از تک نوازی گروه بنیامین در آخرین کنسرتی که «نیما وارسته» رهبری ارکستر این گروه را برعهده داشت به نمایش در آمد که نیما وارسته با تسلط تمام قطعات معروف «مایکل جکسون» را به صورت زنده اجرا می کرد و بقیه اعضای ارکستر نیز روی این تصاویر و از سالن، وارسته را به صورت زنده همراهی می کردند.

در این بخش از برنامه نوازنده های ارکستر بنیامین سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند حاضرین در سالن انرژی و فضایی ویژه را تجربه نمایند.

علی منصوری (رهبرارکسترو نوازنده کیبورد)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آلن بارسخیان (نوازنده گیتار الکترونیک)، استیو آوانسیان(درامز)، امیر علی ماسوریان (بیس)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و بک وکال) و... از جمله نوازنده هایی بودند که در این برنامه بنیامین بهادری را همراهی کردند و «سلیم احمدی» نیز مدیر برنامه های جدید بنیامین بود که به حاضرین در سالن معرفی شد.

«دنیا دیگه مثل تو نداره» هم در انتهای برنامه سالن اجرای کنسرت را به هوا برد تا اختتامیه ای باشد برای برنامه ای که همه چیز به «نیما وارسته» ختم می شد، حتی همین «دنیا دیگه مثل تو نداره»...

گفتنی ست این برنامه به همت موسسه «سلفا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار شد

کنسرت بنیامین بهادری - ارومیه
کنسرت بنیامین بهادری - ارومیه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰

نظرات  (۲)

چرا عکسها بزرگ نمیشه؟
پاسخ:
روی عکس کلیک چپ کنید بعد گزینه open image in new tab ro bezanid
سلام عکسایی ک گذاشتین خیلی عالین واقعآ دستت درد نکنه ممنون موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی