بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

متن ترانه های آلبوم 93 بنیامین

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

قهوه

دلم قهوه میخواد ، همین حالا با تو

مثه قهوه آروم، بنوشم صداتـــو

یه نور ملایم ، یه آهنگ اروم

به تو خیره با شم با چشمای …

نگـــــــــات حال منو خوب می کنه

خوب بلده ، ببین فال من از چشمای تو خوب اومده

دلـــــــم ، خیلی داره از دیدنت ذوق می کنه

تو هم ، داره دلت به سمت من سوق میکنه

همین حالا میخوام ، به تو خیره باشم

اونی که برای تو میمیـــــــــــره باشم

فضا نیمه تاریک ، دوتا شمع روشن

تو یک گوشه ی دنج که تو باشی و من

جادوگر گیسو 

افزون گر چشمای من آی چشمای جادو

جادوگر گیسو

گیسوی تو آرامش این دستای بی سو

آهای دختر آفتاب

شب ها که موهات می ریزه تو بالش مهتاب

بی تاب تو این پنجره با چشمای بی خواب 

آهای ساعت بیدار آهای ضربه ی تکرار

از پرده می افته گل نارنجی خورشید تو اتاقم

صبح میرسه و من هنوزم منتظر یه اتفاقم

همین لحظه به دادم برس آی دختر آشوب

که مصلوب غرورت شده این عاشق محجوب

کو دستای سازش کو عطر نوازش

کو دستای سازش کجاست عطر نوازش

مهربون بیا قلب منو از نو بسازش

مدار

دارم تورو می عشق مو

توام منو می عشقی و

تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و

کار داره بالا میگیره ، نفسم حالا می گیره

اینکه توام بهم بگی و ، فکر نمی کردم این یکیو

یهـــو ، دل بده و

این گره و یهو وا کن

تو

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من

انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه

بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه

دست کشیدن از عشقی که کار توئه

نه این کار منه

نه این کار توئه

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و

میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و

آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و

میبینی این خودکشی

دوباره چشمات

یکی بود ، یکی بود که من بودم

یکی نبود اون تو بودی

یکی بود که مهربون بود

اما اون یکی نبود

اما اون یکی نبود

یکی بود تا پای جون بود، اما اون یکی نبود

اما اون یکی نبود

اون یکی اما نبود

یادت افتادم ، یادت افتادم

دوباره چشمات اومده یادم

یکی بود دلش یه رنگ بود ، یکی بود دلش یه سنگ

یکی بود نگاش قشنگ بود ، یکی گریه هاش قشنگ

یکی یکی بود که زیبا بود

یادت افتادم ، یادت افتادم

دوباره چشمات اومده یادم

یکی یکی بود که زیبا بود

یکی یکی بود که تنها بود

اونکه بود زیبا به فکر اونکه بود تنها نبود و

اینکارش زیبا نبود

زیبا بود

هفته عشق

کاشکی کی رفتیم عزیزم

من و تو یه گوشه با هم

تو یه کیف به روی دوشت

من یک کوله وی پشتم

برای یه هفتته یک کم

با تو زندگی می کردم

با تو زندگی …

عزیزم بریزم همه زندگیمو

توی کوله عشقمو با تو توی این هوا

که هوای تو کرده دلم 

بی تو تنگه قشنگه برام که نگام

که نگام با نگاه تو باشه و دست تو باشه کنارمو بردارمو همه دار و ندار دوست دارمو که می دونی اینو آره خوب بلدم

آره خوب بلدم که قدم بزنک
بزنم با تو اون همه حرفایی که
ببرم تو رو تا نوک دریایی که
جایی که واسه رفتن تن به تنه
واسه رفتن تن به تنت با منه
حالا ساعت عشق عاشق شدنت با منه
که داره دل من با دلت
می زنه
به سرم که تو رو ببرم

دست نگه دار

در آن نفس که بمیرم، در آرزوی تو باشم

بدان امید دهم جــان ، که خاک کوی تو باشم

سوار باد بیایم ، به گیسوان تو افتم

گلی سپید که دائم ، کنار موی تو باشم

یــــــار ای یار

در کار دلم دست نگهدار ، این بار

این عشق تو را خوش ، خوش آمده انگار

بسیار بسپار دلی را، دلی را تو بدست آر

تو مثل مه بخندی و مثه ماه بتابی

من آنکه آیینه در دست ، روبروی تو باشم

ستاره ای شوم و روی قلب تو بدرخشم

همان جواهر زیبا که بر گلوی تو باشم

هزار و یک شب یلدا ، چو شهرزاد نخوابم

هزتار قصه بخوانم ، که قصه گوی تو باشم

مرا بخواه تو حتی در ان نفس که بمیرم

که هست آرزوی من ، که آرزوی تو باشم

عشق داغه من

اومدم ، یه جوری قلب تورو بشکنم

تیکه تیکه ی اونو بردارم

بچسبونم به روی پیرهنم

پیرهنم داره آتیش میگیره رو تنم

منم از حرارت عشق تو دارم دنیارو آتیش میزنم

عشق داغ من ، عشق ماه من

اشتباه من ، اتفاق من

یه علاقه تو ، یه علاقه من

عشق داغ من

قلبمو بشکن که بی حساب شیم

دست مو رو کن که بی نقاب شیم

یا آرزو کن باهم خراب شیم

آتیش بگیریم باهم مذاب شیم

این صندلی که روش نشستی

این پنجره که اونو بستی

این فنجون که حواست نبود

غمگین بودی و اونو شکستی

جراتم میره رو به بالا حرارتم

وقتی رو به روتو هم صحبتم

مثل یه دیوونه دیوونتم

مهلتم همین الانه پی فرصتم

بیشتر از خود تو بی طاقتم

عاشق لحظه به لحظه به لحظه تم

یه خونه

یه خونه که اندازه ی دستامونه

که گوشه کنارش پر از حرفامونه

یه خونه که حالا دیگه اونجا نیستی

تو دیگه لب پنجرش وای نمیستی

آی نسیــــــم آهــــــــــــــای نسیم

نگو که دیگه بهم نمیرسیم

همخونه ، غم خونمو گرفت ، هم شونه

غم شونمو گرفت ، غم اومد نشونه مو گرفت

یه خونه که قد یه دنیا برامون

پر از خاطراته پر از ماجرامون

یه خونه که ما توش تولد که نیستی

دوباره بگیریم چه حیف شد که نیست…

آی نسیــــــم آهــــــــــــــای نسیم

نگو که دیگه بهم نمیرسیم

همراهم ، غم راهمو بست

همدلم ، غم دلمو شکست

دردت اومد به دلم نشست

فقط شبیه خودتی

تموم این شهر میدونن که بدجوری دوست دارم

که بدجوری گرفتارم

الهی قربونت برم

من هنوزم منتظرم

تورو به دستت بیــــارم

تـــــــــو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

تـــــو ، برگ برنده گل من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

بیای توی فال خودم ، فقط بشی مال خودم

تا که حسودی بکنم ، خودم به این حال خودم

تـــــــــو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

تـــــو ، برگ برنده گل من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

گل یاس 2

هیچکی قدر گل یاس و ندونست

گل یاس میخواست بمونه ،نتونست

دیر شده فایده نداره التماس

گل یاسم گل یاسم گل یاس

دلم تنگه واسه عطر گل یاس

گمونم هرچی دلتنگی تو دنیاست

میون سینه ی من خونه کرده

گل یاسم گل یاسم گل یاس

حبیبوا لیسَ یا دِلهو حبیبوا

وَ ما لسواهو فی قلبی نصیبوا

حَبیبو الغابعن عینی و جِسمی و عن قَلبی

حبیبی لا یَغیبوا

یک خاطره از تو ، یادگاری مونده واسم گل یاسم

پرپر شدی واسم گل یاس ناشناسم ، گل یاسم

گل یاسم گل قلبم گل من

گل بارون گل شبنم گل من

چرا دنیا دلش میخواست ببینه

مادوتا رو  جدا از هم گل من

تو قلبم خاطراتت غم میاره

نفس میگیره قلبم کم میاره

یه روزی آخرش میرم از این شهر

که این خونه تورو یادم میاره

آشوب

نگو این اخرین دیدار ما بر باد و این ارتباط بی قراره

بی قرارت می شم اخه

نگو ما بینمون یک اه و پائیزمون در راهه و

برگ های روز پر می زنن از روی شاخه

من بی قرارت می شم اخه من بی قرارت می شم اخه

نگو این پنجره رو به غروبه

اخرین روز های خوبه

تو دلم اشوب پائیزه دوباره

نگو این خاطره رو به اوفوله

عشقمون رو به نوزوله

همه ی دردات قبوله

عشقم اره

نگو اینجا که هستی لبه مرزه

اخه من دلم می لرزه

بیا برگردیم به برگشتن می ارزه

نگو این روزگاره گریه داره

گریمون رو درمیاره

نگو دنیا عاشق ها رو دوست نداره

آخه من بی قرارت می شم و آخه من بی قرارت میشم آخه

عشق در روز قیامت

ثانیه ثانیه ؛ عشق روانیه

جنون آنیه ؛ جانی ه جانی ه

ضربانیه ؛ شریانیه

انفجاریه ؛ ناگهانیه

وای چه دورانیه ؛ دورانیه

کورانیه ، هیجانیه

هی عشق من عشق من هی

عاشق من میشی پس کی

*******

نوسانیه ؛ جریانیه

امروزیه ؛ الانیه

کهکشانیه ؛ کیهانیه

طولانیه ؛ داستانیه

اینچنانیه ؛ آن چنانیه

شوکرانیه ؛ حرف پایانیه

پارتیزانیه |؛ عثیانیه

رودخونه ی وحشی طغیانیه

وای چه دورانیه ؛ دورانیه

کورانیه ، هیجانیه

هی عشق من عشق من هی

عاشق من میشی پس کی

آتشفشانیه ؛ فورانیه

طوفانیه ؛ عصبانیه

سرطانیه ، همگانیه

بحرانیه ؛ کی جهانیه

نگرانیه ، ویرانیه

ارتعاشاتش بنیانیه

وای چه دورانیه ؛ دورانیه

کورانیه ، هیجانیه

هی عشق من عشق من هی

عاشق من میشی پس کی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۵

نظرات  (۸)

مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی 
عالی بود مرسی!!!★
عالی بود مرسی
میییییییییییسسسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود1
عالییییییییییییییییی بود ممنون
ممنون ازشماووب زیباتون خسته نباشید
عااااااااااااااااااااااااااااااااالللللیییییییییییییییههههههههههههههههههههههههههههههه حرف نداااااااااارید
بزنک نه بزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی