بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

http://multimedia.mehrnews.com/Original/1392/10/18/IMG10004824.jpg

نشست خبری اولین آلبوم تصویری موسیقایی با تکنولوژی دالبی سوراند در ایران همزمان با انتشار سراسری این مجموعه با حضور دست اندرکاران تولید این آلبوم سه شنبه 16 دی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد آسمانی تهیه‌کننده این آلبوم موسیقی در ابتدای نشست خبری با ارائه توضیحاتی از روند تهیه و تولید این آلبوم گفت: تمام تلاش خود را در این مدت انجام دادیم که با حضور زبده ترین کارشناسان حوزه صدا کمکی به صنعت موسیقی ایرانی در جهت ارتقای کیفیت صدا آثار موسیقایی داشته باشیم. کاری که در تهیه این آلبوم تصویری انجام گرفته کار بزرگی است که تاکنون آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته و لازم است که این بار به اندازی وسعت و گسترشی که دارد به آن پرداخته شود.

مدیر موسسه آوای فرداد که کار تهیه این آلبوم تصویری را به عهده گرفته در ادامه صحبتهای خود با ارائه و نمایش نمونه های خارجی قبلی ضبط شده در قالب تکنیک و تکنولوژی دالبی سوراند 5.1 خاطر نشان کرد: کاری که در حوزه کیفیت صدا انجام گرفته مطابق با آخرین متدهای جهانی است که در کشورهای دیگر هم هنوز به صورت انبوه مورد استفاده قرار نمی گیرد و این اتفاق بسیار ارزشمندی است که می تواند مقدمه ای برای فعالیتهای گسترده دیگر در حوزه پخش صدای کنسرت های موسیقی نیز باشد.

آسمانی ادامه داد: در این آلبوم تصویری کلیپ هایی از هنرمندان صاحب نام موسیقی پاپ ایران از جمله علی تفرشی، فریدون آسرایی، شهرام شکوهی، رضا یزدانی، روزبه نعمت اللهی، مرتضی پاشایی و بنیامین بهادری با تنظیم های و سازبندی های جدید برای علاقه مندانی که دوست دارند بعد از فراغت از کار روزانه در محیطی آرام و به دور از تنش موسیقی با کیفیت بشنوند ارائه شده و از روز چهارشنبه 17 دی ماه به صورت سراسری عرضه می شود.

تهیه کننده اولین آلبوم تصویری با تکنولوژی دالبی در ایران در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: با نگاهی کوتاه به سایت دالبی کام که سایت رسمی این تکنولوژی صداست متوجه نکته جالبی شدیم. اینکه از قول این سایت به صورت تیتر نوشته شده " انقلابی در نگرش به صدا" و با دیدن فیلم کوتاهی که در آن سایت برای نمایش عموم قرار داده شده متوجه می شویم که ما هم دقیقا از همان تکنولوژی برای تولید این اثر استفاده کرده در حالی که این ویژگی بدون دریافت هرگونه مشاوره از این شرکت با اتکا به متخصصان خودمان به دست آمده است.

فرید نوایی مدیر "مسترینگ دالبی – سوراند" این پروژه تصویری موسیقایی هم ضمن ارائه جزییات فنی این آلبوم تصویری و خدماتی که این پروژه به مخاطبان ارائه داده است ، به بیان جزییات دیگری از این آلبوم پرداخت و گفت: برای تولید این آلبوم تصویری بحث های تخصصی فراوانی با تهیه کنندگان، خوانندگان و مدیران برنامه خواننده های دعوت شده انجام دادیم ضمن اینکه باید از همین جا از مدیران فنی آلبوم های خوانندگان این پروژه تقدیر کنم که نهایت همکاری را با ما در این پروژه داشتند.

وی تاکید کرد: بدون تردید اگر حمایت های لازم از جریانی که ما به دنبال آن هستیم از ما صورت گیرد در حوزه های تئاتر و سینما هم برنامه هایی داریم که می تواند نقطه عطفی در ارتقای شعور شنیداری و دیداری تماشاگران و مخاطبان فهیم ایرانی موثر باشد.

وی ادامه داد: میکس و مسترینگ دالبی مستلزم داشتن زمان کافی است اما این نوید را می دهم که ما توانایی پخش زنده را هم داریم و با ارائه تمهیداتی برای هر قطعه موسیقایی می توانیم آن را در لحظه مدیریت کرده و به صورت دالبی سوراند با تمام ظرایف مربوط آن اجرا کنیم این در حالی است که هدف بعدی ما  تجهیز سالن هایی است که توانایی اجرای زنده دالبی سوراند را داشته باشند و این موضوعی است که طی این ماهها به شدت به دنبال تحقق آن هستیم.

فرشته ملک محمود مدیر اجرایی پروژه هم در بخش پایانی این نشست خبری خاطر نشان کرد: تمام سعی خود را کردیم تا با ارائه این آلبوم تصویری از خوانندگان محبوب موسیقی پاپ شعور فنی مخاطبان فهیم موسیقی ایرانی را نیز ارتقا دهیم. البته غیر از خوانندگانی که دراین پروژه با ما همکاری کردند دوست داشتیم از خوانندگان دیگری چون محسن چاووشی و محسن یگانه هم برای این پروژه دعوت کنیم اما به دلیل اینکه این دو خواننده تمایلی برای تصویری شدن آثار خود نداشتند نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما جالب است بدانید که محسن یگانه از اولین هنرمندانی بود که آثار خود را برای تست کار به ما داد و این نکته ارزشمندی است که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی