بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۱

نظرات  (۲۳)

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۹ انجمن هواداران گروه اریان

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.درگذشت نسیم حشمتی عزیز را به بنیامین بهادری و خانواده محترمش تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

واقعا متاثر شدم خدا صبرت بده بنیامین(وحیدجان) تسلیت میگم
سلام.دیروز این خبرو شنیدم .واقعا واقعا واقعا واقعا متاسفم.روحشون شاد.
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۲ مژگان(هوادارسمیرزند)
سلام به شما . از طرف خودم و تمام هواداران سمیرزند این فاجعه رو به بنیامین عزیزمون تسلیت عرض می کنم.امیدوارم خدا به ایشون صبر بده و روح همسرشون رو قرین رحمت کنه.امیدوارم غم آخرشون باشه. ماراهم در غم خودتون شریک بدونید.
سلام واقعا ازشنیدن این خبر متاسف شدم
مرتضی پاشایی هم خیلی ناراحته وتو فیس بوکش تسلیت گفته
۰۱ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۶ هانیه(هوادار مرتضی پاشایی)
سلام
خییییییییییییلی ازشنیدن اینخ بر ناراحت شدم
غم آخرشون باشه ایشالا
واقعا ناراحت کننده بود ...

بنیامین عزیز بهت تسیلیت میگیم و ارزوی صبر برای شما و رحمت بری بانو رو داریم ...
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۲:۱۳ رضا راستگردانی
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام  ضایعه درگذشت همسر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۴ پاتوق هواداران کامران تفتی
سلام 
واقعا متاثر شدم .تسلیت میگم.
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۳ مهتاب مهدوی
خدا به ایشون صبر بزرگی بده که بتونن این غم رو تحمل کنن

واقعا ناراحت شدم.

az dast dadane aziz sakhte, benyamin aziz ma havadara poshtetim,nashkaniaaaa.

khoda sabret bede.

بنیامین عزیز تسلیت...

دنیا دیگر مثل او برای تو ندارد ولی بدان آن بالایی است که همه چیز در دست اوست.

امیدوارم در سایه سرور و سالار شهیدان خودت و خانواده ات سلامت باشید.
آقا بنیامین خدا به شما صبر بده، غم بزرگی است ...
باسلام
واقعا متاثر شدم ، به آقای بنیامین بهادری  تسلیت میگم،  برایشان ازخداوند متعال صبر و سلامتی  خواهانم، برای شادی روح همسر گرامیشون صلواتی بفرستیم
بنیامین عزیزم تسلیت میگم.الان 10 روزه که شبو روز به تو و دخترت فکر میکنم.سر نمازم برات از خدا صبر طلب میکنم.هرجا که هستی خدا پشتو پناهت عزیزم.
خدایا خودت صبر بده. غم بسیار بزرگیست. مرگ و جدایی ک واقعیت تلخ برای همه ماست. تسلیت میگم. ما رو در غمت شریک بدون بنیامین عزیز

بنیامین جان بهت تسلیت میگم نمیدونی وقتی عکساتو تو مجله میدیدم اشک تو چشات حلقه زده چقد گریه میکردم

ما هوادارات خیلی دوست داریم

امیدوارم غم اخرت باشه

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۷ گروه ءرکو وب
خدا به بنیامین عزیز صبر بده!  
                    از طرف بچه های گروه آرکو وبwww.arcoweb.ir

سلام و تسلیت ................

واقعا متاثر شدم. تسلیت می گم ... از خدا برای وحید عزیز بهترین می خوام...
چیزی دیگه نمی تونم بگم ....
بنیامین عزیزازمرگ همسرت بسیارمتاثرشدم بادیدن عکس نسیم عزیز لحظه ای تصویرایشون ازذهنم دورنمیشه خداوندبه شما ومادرشون صبربده
((حرفی دارم برای بنیامین بهادری)) همین حالا آرزو میکنم که یک روزی بنیامین جان به اینجا بیایند وپیامم رابخوانند ولی اصلا بدانم ایشان باخواندن پیامم ناراحت میشوند ولی میخواهم بنویسم برایشان تابدانند که علاوه براینکه حال خودش ودختر گلش رامیفهمم،درکشان هم میکنم: داداش بنیامین عزیزترازجانم وبارانای ماهم؛من مبیناهستم ملقب به مویینا.دختری13ساله ودهه هفتادی که مثل خودت علاقه ی شدیدی به موسیقی داشتم ودارم وخواهم داشت.وقتی فهمیدم که در یکی از مصاحبه هایت گفته ای که اگر بخواهم روزی آهنگساز و یاشاعر آهنگهایم را تغییر دهم،از یک دهه هفتادی استفاده میکنم ووقتی فهمیدم که مارا(دهه هفتادی هارا)به خاطر داشتن هوش واستعدادشان در این حرفه تحسین کرده ای،اولش از خوشحالی بال در آوردم ومیخواستم بلند فریاد بزنم که:بنیامیییییییییییییییییین!عاشقتممممممم!!!:-* ولی بعدش که یه ذره آروم شدم،در دلم به خود گفتم که:«من لیاقت تحسین هاواینگونه صحبت هایت را راجع به دهه هفتادی بودن واستعدادمان را ندارم.نمیخواهم "شکسته نفسی" کنم ولی واقعا در آن لحظه همین احساس را در دلم داشتم. وقتی امسال در روز پایانی فصل عاشقانه و رومانتیک "پاییز" مهمترین ودوست داشتنی ترین فرد زندگیت را از دست دادی،تکرار غمی را که خودم در چهاردهمین روز از ابتدای همین فصل عاشقانه دیدم،دوباره حس کردم:-( حس نبود تنها عشقت در زندگی وحس از دست دادنش وبالاخره.....حس دلتنگی... نمیدانم در این لحظه که حرفهای دلم را که مدت ها بود نتوانسته بودم به زبانشان بیاورم میخوانی،چه احساسی خواهی داشت ولی تنها کار ودر واقع ارزشمندترین کاری را که میتوانم برایت بکنم این است که هم اکنون که در آستانه ی سالی نوهستیم،از تهههههههههههههههههه ته ته ته دلم،برایت همانطور که برای خودم در 14/مهر/1392 از خدای مهربون طلب صبر وتحمل ودر نتیجه،طلب موفقیت کردم،برای تو(نه شما)وتنها یادگاری وارزشمندترین یادگاری شریک مهربون وناز زندگیت،یعنی دختر گلت "بارانا" که میخواهم ازطرف من اوراببوسی،همین خواسته راولی بزرگتروارزشمند ترش رادعاکنم.ببخشید که زیاد صحبت کردم;-) واقعا جای دادن حال دلم درچندکلمه وچندین جمله کاربسیار سختی بود ولی حالا که خدا این توانایی رو به من داد،میخواهم بگویم که:داداش مجیدعزیزم؛عیدت پیشاپیش مبارک؛امیدوارم درسال1393به موفقیت هایی برسی که حتی تاکنون فکرش راهم نمیکردی
با عرض تسلیت.واقعا متاثر شدم بنیامین جان.خدا بهت صبر بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی