بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها


موسیقی ماو ایرانیان: 

 محسن رجب پو مدیرعامل شرکت فرهنگی – هنری ترانه شرقی و مدیر برنامه دو گروه موسیقی پرطرفدار آریان و بنیامین که تا به امروز کنسرت های پرمخاطبی را برای دوستداران این دو گروه بر پا کرده است در یکی – دو روز گذشته با انتشار بیانیه ای در سایت ترانه شرقی پایان همکاری خود با بنیامین را اعلام کرد. با توجه به اینکه از ابتدا، فعالیت هنری بنیامین بهادری با ترانه شرقی آغاز شده بود و در گفتگوی منتشر شده از همین سایت بنیامین علت این جدایی را یکنواختی برنامه هایش اعلام کرده بود تصمیم گرفتیم صحبت های محسن رجب پور را هم در این رابطه  بشنویم .

 محسن رجب پو مدیرعامل شرکت فرهنگی – هنری ترانه شرقی و مدیر برنامه دو گروه موسیقی پرطرفدار آریان و بنیامین که تا به امروز کنسرت های پرمخاطبی را برای دوستداران این دو گروه بر پا کرده است در یکی – دو روز گذشته با انتشار بیانیه ای در سایت ترانه شرقی پایان همکاری خود با بنیامین را اعلام کرد. با توجه به اینکه از ابتدا، فعالیت هنری بنیامین بهادری با ترانه شرقی آغاز شده بود و در گفتگوی منتشر شده از همین سایت بنیامین علت این جدایی را یکنواختی برنامه هایش اعلام کرده بود تصمیم گرفتیم صحبت های محسن رجب پور را هم در این رابطه  بشنویم .

جناب رجب پور در چند روز گذشته در سایت ترانه شرقی بیانیه صادر کردید و شما هم پایان همکاری با بنیامین را تایید فرمودید.
بله. بیانیه ندادیم بنده هم خبری که منتشر شده است را تایید کردم. اما واقعیت این است که همین الان هم مردد هستم درمورد این موضوع حرف بزنم یا نه. اما برای من جالب است که چرا جامعه نسبت به این موضوع حساس برخورد می کند.

خوب دلیلش مشخص است چون بنیامین را همه با محسن رجب پور و ترانه شرقی می شناسند.
وقتی آدمها با هم کار می کنند و یا با هم زندگی می کنند سطح رفتارشان با یکدیگر قابل امتحان و تست کردن نیست. همیشه در ارتباط های مخصوصا کاری برای همه یک نیمه پنهانی وجود دارد که دائم با خود می گوید اگر این کار را می کردم آیا درست بود؟ یا بهتر بود انجام نمی دادم ؟

اگر بنیامین فقط انحصارا با ترانه شرقی فعالیت می کرد و مسیر موسیقی اش را ادامه می داد شاید سالها می گذشت و پیش خودش فکر می کرد اگر کار دیگری می کردم شاید سرنوشت بهتری در پیش داشتم و اینگونه به صلاحم بود .
ما دست بنیامین را باز گذاشتیم برای اینکه بتواند دیگران را هم تجربه کند  وگرنه هیچ اتفاقی بین ما نیفتاده است. بنیامین به خودی خود بنیامین است؛ ترانه شرقی هم به خودی خود ترانه شرقی است. اتفاق خاصی نبوده الا اینکه آن چیزی که باعث شده بنده از این موضوع استقبال کنم این است که دوست دارم وقتی با یک نفر کار می کنم در حد اعلا باهم همکاری داشته باشیم و متقابلا دوست دارم وقتی آدمها با من کار می کنند حالشان حال منحصر به فردی باشد. قبلا هم این اتفاق بین من و بنیامین افتاده بود اما لو نرفته بود اما الان احساس می کنم بنیامین باید دیگران را تجربه کند.

یعنی شما با این حرکت می خواهید به بنیامین خوبی خودتان را ثابت کنید ؟
خیر. یک موقع هایی وقتی آدمها را رها می کنی نتیجه مثبت می دهد. به نظر من شاید قیم بودن ما برای بنیامین یک جایی دست پای بنیامین را بسته بود.من این کار را به دو علت انجام دادم یکی برای تجربه کردن بنیامین و دوم برای انجام کارهای بلند پروازانه اش.

به نظر من بنیامین باید یک مدتی خودش فکر کند و بعد خودش تصمیم بگیرد تا درک و لمس واقعیت های این جامعه دراین حوزه برایش راحتر باشد. با اینکه تقریبا هر روز با هم در ارتباطیم بدون هیچ بدخواهی می گویم آرزوی بهترین ها را برایش دارم.
این موضوع جدایی من و بنیامین جدایی نیست که با قهر همراه باشد. کار بنیامین با ما اینطوربود که اگر تا به امروز کسی می خواست با بنیامین کار کند ،حرف بزند ویا در ارتباط باشد باید فقط به من زنگ می زد اما از امروز به بعد تمامی رفتارهای بنیامین را به خودش واگذار کردیم یا بهتر است بگویم اگر تا به امروز تصمیم داشت کنسرتی در جایی برگزار کند باید با ما و یا یک شرکت موسیقی مثل ما هماهنگ می کرد. تا الان همه کاره ما بودیم ولی از امروز به بعد ما یکی از آنهایی هستیم که می تواند از ما بخواهد.
بلند پروازی و نیمه پنهان یعنی چی؟ یعنی تصمیم هایی داشته است که شما مانعش شده اید؟
بله تصمیم هایی داشتند که من مانع آن می شدم؛ بعضی جا ها خواسته کارهایی انجام دهد که من نگذاشتم.
این موضوع ارتباطی هم به آلبوم سوم دارد؟
خیر.آن چیزی که بین من و بنیامین اتفاق افتاده ارتباطی با آلبوم نداشته است .آلبوم بنیامین هنوز تمام نشده است که برود ارشاد مجوز بگیرد. ما برای آلبوم سوم سرمایه گذاری که باید انجام می دادیم انجام دادیم و الان تصمیم داریم آنچه که ما برای سرمایه گذاری داده بودیم پس بگیریم در این باره خیلی خاضعانه و دوستانه با بنیامین کنار آمدم برای اینکه خودش کارهایش را انجام بدهد. وقتی من احساس کردم بنیامین باید کسی را تجربه کند پذیرفتم از این پروسه وجه سرمایه گذاری ام را بگیرم و بیاورم بیرون تا بنیامین با یک فراغ بال راحت کارش را ادامه بدهد.
ما یک شرکت تولید موسیقی نیستیم که نسبت به رفتار آدمها و مردمی که در این حوزه هستند بی تفاوت باشیم. تمامی تلاش ما در این 22 سال فعالیت بر این بوده است که جانعه مخاطب موسیقی در ایران از نظر شنیداری توسعه پیدا کند.

من وقتی با کسی کار می کنم همه رفتارهای آن شخص را می بینم نه اینکه تنها در قالب آلبوم یا کنسرت ببینمش. رفتارها و الگو هایی که ما انجام می دهیم هیچ الگویی ایرانی و فارسی زبانی نداردکه طبق آن انجام شود. من خط مشی فکری خودم را دارم و تا امروز با هر هنرمندی که کار کرده ام به یک روش مدیریت کردم. راین اتفاق یک پروسه یک ساله است که از حالا به بعد احساس می کنم وقتش است بنیامین چیزهای دیگر را هم تجربه کند.
در حال حاضرشاید امکان دارد هر لحظه ببینیم بنیامین روی سن است و آن برنامه را یا ما برگزار کرده ایم و یا به واسطه ما برگزاری می شود. بازهم تاکید می کنم تا الان هر کس با بنیامین کار داشت فقط باید با ما تماس می گرفت ولی از الان ما یکی از آنهایی هستیم که می تواند با ما تماس بگیرند.
حالا شما به گفته خودتان ایشان را رها کرده اید که تجربه کند؟
خیر . فرض را بر این می گذاریم که شما در یک حوزه مشخص با من در ارتباط هستید در این ارتباط دو طرف از هم تاثیر می گیرند ما با توجه به اینکه تصمیم گیرنده بودیم، در این حوزه تصمیماتی گرفتیم در یک سالهایی استنباط من این بوده تصمیماتی را که من می گرفتم بنیامین اصطلاحا چشم گوش بسته می پذیرفته حتی اگر هم که ناراضی باشد. اما الان نمی خواهم تصمیمی بگیرم که بنیامین ته دلش ناراضی باشد.

این اتفاقات بعد از کنسرت های تور اروپا افتاد؟
نه این پروسه یک ساله بوده اما همیشه کارهای من به گونه ایست که تا زمانی که خودم نخواهم منتشر نمی شود. نکته ای که باید بگویم این است که همانطور که متقابلا این احترام را به بنیامین و هنرمند روبرویمان می گذاشتیم و از شلوغ کاری و جذب و مدیریت هنرمندان دیگری که از ما درخواست داشتند خودداری می کردیم و با آنها کار نمی کردیم اما حالا همانطورکه بنیامین برای انجام کارهایش دست بازی خواهد داشت ترانه شرقی هم برای انجام فعالیت های آینده اش با دست باز عمل خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی