بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران بنیامین بهادری )

بنیامین بهادری
بنیامینی ها ( سایت تخصصی طرفداران  بنیامین بهادری )

فعالیت های بنیامین در سال 92:

3 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری هامبورگ

9 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری استکهلم

10 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری آمستردام

11 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری کلن

16 فروردین 92: کنسرت بنیامین بهادری در کیش

27فروردین 92:انتشار مصاحبه بنیامین با همشهری ماه

11 اردیبهشت92: اکران خصوصی فیلم رالی ایرانی با حضور بنیامین

27 اردیبهشت 92: کنسرت بنیامین در پنجاه و سومین کنگره ی دندان پزشکان

30 اردیبهشت 92: جدایی بنیامین از شرکت ترانه ی شرقی و مدیر برنامه هایش محسن رجبپور

21خرداد 92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله برترین ها

2تیر 92: انتشار مصاحبه فرید احمدی با مجله برترین ها در مورد انتشار آلبوم بنیامین

18تیر92: انتشار مصاحبه بنیامین با مجله ترانه ماه

12مرداد 92: حضور بنیامین بهادری، فرید احمدی، علی منصوری و جمعی از هنرمندان در جشن گلریزان ویژه آزادی سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمدی در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان ابهر

18 مرداد 92: کنسرت بنیامین در کیش

30 مرداد92: انتشار مصاحبه بنیامین با روزنامه جام جم

31 مرداد92: کنسرت بنیامین در ساری

1 شهریور92: حضور بنیامین در کنسرت حمید عسکری

5 شهریور 92: انتشار مصاحبه مصاحبه بنیامین با روز نامه جام جم

6 شهریور92: حضور بنیامین مراسم افتتاح استودیوی ضبط صدای موزه موسیقی

23 و 24 شهریور 92: کنسرت بنیامین در شیراز

9و10 و11 مهر 92: کنسرت بنیامین در گرگان

12 مهر 92 : کنسرت رایگان و صدم بنیامین در دریاچه«شهدای خلیج فارس» تهران

19مهر 92: کنسرت بنیامین در تبریز

2آبان 92: کنسرت بنیامین در کیش

2 آذر 92: انتشار ورژن جدید تک آهنگ آشوب

29آذر 92: درگذشت نابهنگام همسر بنیامین

19دی 92: انشار موزیک ویدیو هفته عشق با تکنولوژی دالبی

7بهمن 92: انتشار تک آهنگ یه خونه به یاد همسرش

14 اسفند 92: انشار سومین آلبوم رسمی بنیامین به نام 93

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

دانلود آلبوم 85 بنیامین با کیفیت 320

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

امروز برای شما به سفارش بسیاری از شما دوستان آلبوم زیبای 85 را با کیفیت 320 تهیه کردیم.

امیدواریم لذت ببرید.

loknat

ashegh shodam

khatereha

inam bemoone

yadam miad

bi etena

man emshab mimiram

tarane vajeh

adam ahani

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۷

نظرات  (۱۱۴)

حالا که من گذاشتم اپلود کردی!!!!!
بازم مرسی
پاسخ:
کجا گذاشتی دوست عزیز
تو نظرات بنیامین فنس بخون

دست شما درد نکنه

پاسخ:
دست شما هم درد نکنه!

slm kheili kheili mer30

عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددد!!!!!!
خیییییییییییییییییییییلی ممنون
من همیشه کلی وقتمو صرف دانلود یه آهنگ میکنم! چون همش یا فیلتره یا درست حسابی دانلود نمیشه
ولی اینجا عااااااااااااااااااااالی بود!!!!
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دمت گرم از کیفیت320 بنیامین عالی فقط زیاد گوش ندین

پاسخ:
چرا زیاد گوش ندیم!؟
thank you
پاسخ:
ALSO.THANK YOU!!!
نتونستم دانلودکنم
پاسخ:
بله، فاطمه خانم. درسته  چون پهنای باند ما در این ماه به پایان رسده ولی انشاء الله از اول تیرماه میتوانید دانلود کنید 
خواهش میکنم زود تر دانلودا رو درست کنید ما دوست داریم زود تر این آهنگ ها رو بدست بیاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مطمئن باشید دوستان از اول تیر ماه یا شنبه لینک ها درست خواهد شد 
دمت گرم دنبالش بودم
پاسخ:
آره 320 جایی گیر نمیاد!
پس کجاست؟ لطفا به ایمیلم ارسالش کنه یکی؟
ali.alihosseini98@gmail.com
پاسخ:
دوست عزیز لینک ها درست شد.

veryyyyyyyyyyyyyyy

veryyyyyyyyyyyyyyy

niceeeeeeeeeeeee

پاسخ:
دکمه کیبوردت گیر کرده بود یا دکمه عشقت به بنیامین!

خیلی ممنونم از وب خوبت.منم یکی از طرفدارای بنیامین هستم.

بابت البوم 85 هم که برای دانلود گذاشتی ممنونم.شاد باشی

mamnoonam
پاسخ:
منم ممنون که برامون نظر گذاشتی!
دستتون درد نکنه روحم زنده شد!!!!عاشق صدای بنیامینم!!!!!
پاسخ:
خواهش می کنم!
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ امیر حسین
خیلی حال دادین بچه ها عالی بود
این بنیامین نه تنها صدای خوبی موضوعات آهنگ هاش می خواهد آدم را به گریه بندازد .

عالی بود با آهنگ های بنیامین خاطراتم برام مرور میشه

دستتون درد نکنه.


دستتون درد نکنه
عالی بود
من کلا اهل آهنگ نیستم ولی نمیدونم این آلبوم چی داره که منو مجذوب خودش کرده
عاشقشم
خیلی عالی
دمتون گرم
نمرتون بیست
mamnooooooooooooooooooooooooon dadashe gol
خیلی مرسی.راحت و سریع...
واقعا ممنونم...
من خیلی وقت بود دنبال این آلبوم بنیامین میگشتم اما هیچ جایی نمیود...
خیلییییییی خیلیییییی ممنون..
سلام به بنیامین وطرفداران او

kheili mamnun

ali bud..........

توپ بود.

دمتون گرممممممممممممممممممممممممممممممم!

kheyliiii hal kardam... yadame sale akhare daneshgah boodam sale 85 ke in  alboom   omad..   che roozay dashtim.  movafagh o pirooz bashiid  ba sepas

belakhare key montazere albume jadide benyamin bashim?
پاسخ:
خود بنیامین گفته اگه مسئولین محترم تمام مجوز های لازم برای انتشار را بدهند مهرماه آماده انتشاراست.
بنیامین عاشقتم
ای بابا خوب دلمون تنگ شده واسه بنیامین! 
چرا هیچ خبری ازش نیس؟
دلم یه آهنگ جدید با صدای بنیامین میخواد!

خیلی خوب بود!!!!مرسی مرسی!!!!!!!!

aAaAaAaAaAaAaLlLlLlLlliIiIiIiYyYyYYyY:-*
کار شما که خیلی درسته ولی بنیامین جزو پنج تا خواننده داغون ایرانه نه صدا داره نه تکنیکه خاصی آهنگسازیو شعرشم در حد آهنگ های مهد کودکه واقعا تو این مملکت استعداد کش حق خیلیا داره خورده میشه فقط میتونم متاسف باشم
پاسخ:
سلام. فکر کنم شما از صدای بنیامین و شعرهاش خوشتون نمیاد و این دلیل نمیشه که هرکس از صدای خواننده ای  یا شعرهاش خوشش نیاد نباید تصور کنه که خواننده ای داغونه و اصلا کارشو بلد نیست. در مورد شعر های بنیامینم باید بگم که بنیامین قبل از این که ایشون خواننده بشن رشته تحصیلیشون ادبیات است و در مورد اشعار اشراف کامل دارند

agha pooyan to k az benyamin khoshet nemiad vase chi umadi in ja 
harkiaz benyamin irad begire az hasudishe
benyamine ma harf nadare aghaye bi salighe
آقا پویان به نظر من برای درک افکار و موسیقی و شعر بنیامین باید یه درک حسی  داشت و حتی اگه آهنگسازیو شعرشم  به قول شما در حد مهد کودک باشه خوبه چند تو دنیای بچه ها یه چیزایی هست که بعضی از آدم  بزرگا نمی فهمن / و اگه شما هم از یه کسی  خوشتون نمیاد دلیل نمی شه به اون توهین بکنین.
خیلی دوستت دارم با تشکر
آقا پویان واقعا نظرت چرت و افتضاحه. برو بچه زمانی که داشتی این نظرو اینجا ثبت می کردی 1 روز قبلش بنیامین برای کلی از طرفداراش تو کیش کنسرت گذاشته بود؛ در ضمن جزو 5 خواننده برتر ایرانه به کوری چشم تو و بقیه دشمناش. دیگه هم اینجا نیا بی شعوووووور
بیشتر لینکها مشکل دارن و دانلود نمیشن. لطفا" اصلاح کنید
پاسخ:
حجم ماهیانه هاست تموم شده! اول ماه مراجعه کن!
از مدیر عزیز سایت خواهش میکنم نظرات کسانی که مخالف بنیامین هستن مثل این پویان رو تایید نکنین. بنیامین یه دونه ای
پاسخ:
هر که یه نظری داره دیگه! بزار انقدر بگه تا خسته بشه!
خدا کنه بنیامین برای تمام آهنگاش مجوز بگیره
پاسخ:
خداکنه!!!
ههههههههه
پاسخ:
من که نفهمیدم این ...
Thanks alot.very good
کارش حرف نداره عاشق صداشم از20نمره من بهش22میدم
سلام عالی بود ترانه بنیامین عالی بود واقعا ممنون ازتون
بابت لینک آهنگا ممنونم عزیزم
در جواب آقای پویان فقط یه چیز میگم..
به نظرتون خواننده ی داغون میتونه 3 ساعت بی وقفه توی یه کنسرت آهنگاشو اجرا کنه؟ تازه بعضیاشم 2 بار ..؟ بدون اینکه صداش بگیره؟ واقعا میتونه؟؟؟؟؟
شما برو مجید خراطها گوش کن عزیزم بیشتر مناسبتونه
آقا پویان ببین چه گندی زدی!
من خودم طرفدار پر پا قرص محسن یگانه هستم ولی هیچ وقت این اجازه رو به خودم نمیدم که به بنیامین عزیز یا هر خواننده دیگه ای توهین کنم!
من با نظر آقا پویان موافق نیستم و اصلا به خودم این اجازه رو نمیدم که به خواننده ای توهین کنم.
ولی به نظر من بنیامین بعد از آلبوم 85 دیگه تموم شد و اون آلبوم های قبلی رو نتونست منتشر کنه
اتفاقا با آلبوم بعدیش بود که اساسی ترکوند. تو یکی از عروسی هایی که منم بودم Dj آهنگ (آهای تو) رو گذاشت یه دفعه ای همه ریختن وسط و واقعا ترکوندن. بنیامین بی نظیری و عــــــاشــــــقــــــتــــــم و همچنان منتظر آلبوم بعدیت هستم. قدر خودتو بدون...
ﻭﻟﻲ ﻣﺎﺋﺪﻩ ﺧﺎﻧﻢ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻭ ﺳﺎﻳﺖ ﻫﺎ ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﻣﻴﮕﻮﻳﻨﺪ ﻭ ﻳﻚ ﻣﻬﻤﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺁﻫﻨﮓ ﺑﻨﻴﺎﻣﻴﻦ ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻣﻼﻙ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﻜﻪ ﺁﻟﺒﻮﻡ ﺧﻮﺑﻲ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﻧﻴﺴﺖ
ولی من و خیلی از طرفدارای پر و پا قرص بنیامین کل سایتا و فیس بوکو زیر و رو کردیم به این نتیجه رسیدیم... درسته اون آلبومشم واقعا قشنگ بود عزیزم نظر تو هم محترمه و ما بهش احترام می ذاریم ولی به نظر خیلی از ما آلبوم بعدیش بهتر بود... حالا هم باید ببینیم آلبوم بعدی رو چیکار می کنه.
پاسخ:
منم با نظر مائده خانم موافقم که آلبوم88 بهتر و عاشقونه تر بوده ولی آلبوم 88 موفق تر از آلبوم 85 نبوده.

گوه تو سایتتون
پاسخ:
ﺑﻠﻪ ??????? ﭼﻴﻪ ﺗﻮ ﺳﺎﻳﺖ
من عاشق صدای بنیامینم.........حتی اگه چرت ترین اهنگ دنیا رو هم بخونه بازم به نظرم ارامش بخشترین صدا رو داره
مرسی عالی بود
مبینا جون واقعا حرف دل منو زدی دقیقا باهات موافقم. مسی سی زنه از اسم زشتت می شه فهمید چه شخصیت به درد نخور و افتضاحی داری. اونقدر پستی که حتی حالمون از اسمت بهم می خوره چه برسه به خودت. متأسفم برات بدبخت...
من نمیتونم دانلود کنم
پاسخ:
چرا،، لینک ها که سالمه

عاشقتم
اهنگ اینم بمونه و یادم میاد بنیامین که تو سایت واسه دانلود گذاشتین لینکش خرابه و دانلود نمیشه لطفا اصلاح کنید
عاشققققققققققققتتتتتتتتتتم

سلام.یه دوستی داشتم(حدود شیش سال پیش)می گفت بنیامین اگه یه کاست خالی ضبط کنه که توش فقط نفس بکشه اون کاست پرفروش ترین کاست سال میشه!!!  چمدونم والا. از بنیامین هرچی بگی برمیاد.

مرسی از زحمتتات بابای.

بنیامین عشقه منه عزیز دل منه
اهنگگاش که ماله عهده بوقه که 

بنیامین حرف نداره . دوم کی میگه داغونه .سوم هر کی گفته جنبه این جور اهنگها رو نداره 
عاشقشم ،کلی باهاش خاطره دارم اون موقع که گوش میدادم تازه با آقامون آشنا شده بودم واااااااای مرسی همه خاطاتم زنده شد. عالی بود
من از آهنگها و ترانه ها و صدای بنیامین بسیار انرژی میگیرم و کیف میکنم.الان بین اینهمه خواننده جزئ معدود خواننده هاییه که حتی اگه پشت سر هم گوش بدیم خسته نمیشم .بنیامین اگر نظر من رو میخونی میخوام بدونی که صدای زیبا و با احساسی داری و همینطورطرفدارهای زیادی دا ری. من و همسرم هردو ترانه هاتو میشنویم و لذت میبریم. همسرم  عاشق ترانه هفته عشقت هستیم .بااینکه همسرم خیلی درانتخاب خواننده سختگیره صداتو خیلی میپسنده.من ازاینکه کارهای مذهبی هم اجرا کردی ازت خیلی تشکر میکنم.کاملا مشخص است که از خانواده با شخصیت و معتقد هستی و خودت هم با وجوود موقعیت ظاهری ومحبوبیت وشهرت جنبه بالایی داری که نزدی تو کارهای جلف و بی جنبه بازی.به امید موفقیت روزافزونت.
vaghean azato0o0o0o0on mamno0o0o0nam.
khatere ham tajdid shodan.
مــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــــم
ممنونم خیلی خوب بود لطفا بقیه آلبوم هارو بذارید
من عاشق اهنگهاى سال٨٥ هستم وبا همشون کلى خاطره دارم عاشقتم بنیامین.در ضمن بنیامین جز بهترینهاست





thanks alot for this album

benyamin is the best singer!

 

 

مررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من خییییییییییییلللللللللللللللییییییییییییییییی دنبال این آلبوم بودم....
Tnx
Always crying with his songs
امشب یهودلم آهنگای بمامین روخواست باوجوداینکه فرداامتحان هیدرولیک دارم ولی بابا بیخیال درس
پاسخ:
آره . بیخیال بابا 
زندگی کن
سیما  زدی تو خال  بیخیاله درس منم امتحان عربی3 داشتم
پاسخ:
سیما خانم شما از خودتون هم تعریف میکنید ؟؟؟ 
he he
داش دمت گرم عاشق این اهنگ بودم چاکرتم
لایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
داری بخدا
سلام من هنوز دانلود نکردم اما نظرارو که دیدم گفتم دانلود کنم و خیلی هم اهنگاش زیباس و یاد گذشته رو زنده میکنه ممنون ازتون
واقعا چه آهنگی قده آهنگ خاطره ها بنیامین قدمت داشته و همیشه یاد میشه....

واقعا چه آهنگی قده آهنگ خاطره ها بنیامین قدمت داشته و همیشه یاد میشه....

من با صدای بنیامین آرامش میگیرم.........
دستون درد نکنه.....
واقعا دمت گرم ...
دوست دارم بنیامین دمت گرم گرم با این آهنگ های که میخونی واقعآ تکی هم خودت هم صدات میدونستی تو جز خاطره های خوب گذشتمی دوست دارم ممنون از شما
من خیلی وقته میخوام این البوم رو دانلود کنم چون خیلی از خاطره هامو زنده میکنه اما هنوز نتونستم
خیلی عالی واقعا ممنون
very very gooooooood.
من از بچگی تا الان عاشق بنیامین بودم وهستم امید وارم او را یه روزی ببینم

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۱ محمد حسین صفری
اهنگ های بنیامین چه بد باشه چه خوب برای من درجه یکه

این ستون بغل سط آخر اشتباه نوشتید، اسم آهنگ "یه خونه" بود
پاسخ:
کجا ؟؟؟؟!؟!؟!؟
سه تا اهنگ اول دانلود نمیشه

فقط بنیامین.

ممنون
fedaeii dariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

خیلی ممنون منو بردید تو خاطرات سال 85
fadaiii dari dadashhhh
منو بردید اون سالا که تو غربت کنار اقیانوس آرام تنها آهنگ ایرانی که داشتم همین آلبوم بود و دو سال و نیم هر روز گوش میکردم،  الان هر موقع دوباره گوش میکنم یاد اون روزا میفتم... 
تو ماشین،  کنار ساحل، روزای بارونی.... 
یادش بخیر چه خاطه هایی داشتیم با این البوم.....واقعا ممنوم عزیز

عاشق صدای بنیامینم.......دیوووووونه ی صداشم.همه ی خاطراتم زنده میشه,,,دمت کرم مرسیییییییییییی
Maryam juunam damet hot
Pas chera man har kari mikonam download nemiiishee?????????
پاسخ:
Be ellat download zisd pahnaye band in mah tamom shode
دمت جیز خیلی وقت بود دنبالش بودم
من یه آهنگ می خوام اسمشم آی تنها شدم وای از بنیامین میشه توی سایتتون بزارید.
پاسخ:
نام این آهنگ کجای دنیای هست که میتوانید از صفحه فول آلبوم دانلود کنید
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۷ بهاااااااااااااااار
عععععععععععععععععععععععالیییییییییییییییییییییییی بود مررررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دمت گرم که کیفیت 320 میذاری ... فقط یه زحمت بکش از این به بعد لینک فایل زیپ برای دانلود یک جا هم بذار ... سخته دونه دونه دان کنیم
سلام....واقعا ممنون. من عاشق این آلبوم بنیامین بودم ویه عالمه خاطرات قشنگ ازش دااشتم.خیلی خیلی خوب بود <3
مرسی واقعا ...عالی بود .من با این آلبوم یه عالم خاطرات خوب دارم
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۵ امیلی بنیامینی
وای چقدر زیبا ممنون 
بنیامین همیشه نازه
عاشقشم
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۴ مویینا www.moeena1400.blogfa.com
عطفه جان با این حرفی که زدی(بنیامین اگه یه کاست خالی بده و فقط توش نفس بکشه،اون آلبوم پرفروش ترین میشه)با این حرفت باعث شدی تا 3دقیقه نفسم بگیره!!!!!!!!!..................
فوق العاده بود...نمیدونم چطورتشکرکنم
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۵ سامیار سلیمی
سلام.خیلی ممنون بابت لینک دانلود آلبوم 85. با اینکه طرفدار مجید خراطهام اما خیلی وقت بود دنبال این آلبوم بودم.منو به گذشته ها برد...
این آهنگ ها بدجورى منو ناراحت میکنه. سال 85 من شش سالم بود که این آهنگا رو گوشش میدادم.پدرم هم از طرفداراى بنیامین بود. اما حالا پدرم سه ساله که فوت شده و من با گوش دادن به این آهنگا یاد گذشته ام میفتم. غم دورى خیلى سخته. یکى از آرزو هام اینه که یه روزى این حرفارو به خود بنیامین بگم. اى کاااااااااششش.
سلام دوستان.این البوم من وبرد به زیبا ترین روزای عمرم.دوران مجردی و سرخوشیم واولین باری ک عاشق شدم.اخییییی یادش بخیر.دست گلتون درد نکنه
فقط داریوش در ضمن ایداگجان تسلیت میگم روحش شاد پدر بزرگوارتون
یه دونه ای
دمت گرم
میشه لطفا برام ایمیل کنید ممنون از لطفتون.... زهرا 
Zahrahz487@gmail.com 
پاسخ:
آلبومو ؟؟
سلام اگه میشه تو جمیلم بذارید(  البومو)
1382gozali@gmail.com
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۱ علی پهلوان
سلام البومو لطفا برام جمیل کنید
1382gozali@gmail.com
من عاشقشم اما بیشتر از آقای بهادری عزیز عاشقه بارانا هستم و در ضمن واقعااااااااااااا دمتووووووووووووووونننننننننن گوووووووووووووووووولیییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی